who's stand by ur side?

05 July 2011

susah nak buat keputusan



sory sebab dah berkurun tak hapdet blog.*padahal baru sehari. miahaha :P
sory jugak pada rakan-rakan blogger & pakcik makcik & adik-adik yang rajin singgah blog kita & kita tak singgah blog korang balik. wehewwww. ayat skema nak mamposss apehal kan?? hehe

banyak perkara terjadi lately. perubahan mendadak. stressful. mental fizikal bergolak. bb still demam. personal conflict & macam-macam hal la takkan semua nak citer kot. hehe :P hopefully i can handling these things with smoothly. hidup memang tak thrill kalo takda problem. tapi dowh. lama-lama sesakkkkk jugak laaa. hehe


banyak keputusan berkenaan hidup perlu dimuktamadkan. samada itu. samaada ini. atau samada terjahhhh je macam selalu kan. go with the flow. tapi dalam buat keputusan pun perlu ditimbal balik kesannn pada orang sekeliling. eh orang tersayang. sepatah menda pun korang tak faham kan. ekekeeke :P
takpela. memang entry aku selalu entry sampah pownnnnn. ader ku kesah???? hehe


.........................................................................



Azzad Rayyan still demam. budak-budak kat umah UMI pun demam jadi demam dier dijangka akan berpanjangan la kan. ateee. virus merata-rata. doakan mereka sembuh okeh. T_______T mak tak tahan mata rabak macam panda dah ni. hehehe

raya dah nak dekat. baju raya selai pun belum beli lagi. kain ader tapi sah-sah la tailor taknak amek dah.
sapa tahu dekat AU2 ader tailor OKU. she's my favourite tailor dari dulu sampai la sekarang. walaupun quite mahal upah dier tapi takpe. puas hati. tapi kan. huwaaaaaaaaaaa. dier dah tak amek tempahan. alamaatnya tahun ni beli baju siap je la macam tahun lepas. size XS sila percaya. hehe :P tapi badan kecik pun susah jugak nak cari baju. kang jumpa yang berkenan takda size pulak. size besar la. kaler tak da la. pendek kata. memang aku saukkk je la apa yang ader untuk raya nih.


hari ini aku poseeeee. semalam ajak paksa aku sahur. uihhhhhh. jenuh nak perabih nasik goreng kampung dengan ayam paprik tu. dah la mulut bengkak ader ulser merata. nak bercakap pun tak boleh. tapi semalam kena sepak ngan Azzad Rayyan time dier tengah tido. macam mana boleh berpusing pun aku tak tahu. * aku macam tido mati. hehee :P



dah la. panjang dah membebel. T____________________T
nanti dah betol-betol freee aku singgah umah korang eh. rindu korang semua.















7 comments:

~aSHa~ said...

kehidupan sentiasa di uji...sama ada kita la leh handle atau tak...harap2 semuanya berjalan lancar ye...

FAD RMLN said...

samelah takde baju raya lagi. tp xboleh beli pun psl xde size standed almaklumlah i kemetot je. tp mujur ada makcik sendiri tukang jahit. ihihihi.

Kakzakie Purvit said...

Ulser mulut kalau makan apa pun tetap pedih. Huh... lagilah kalau baru bangun tidur. Kena minum air banyak nie...

Scha406 said...

AU2? kt belah mane mkcik..sbb i org keramat pn x tau ade tailor OKU yg best bwt baju...hurmmm

uncle gedek said...

benci ulser!

DinosaurRawrrr (: said...

saya ade nak jual baju saiz XS, awak nak beli tak?
badan sy dah chubby slps kahwin, huhu.
www.mudah.my/New+cream+peplum+blouse-20251857.htm

DinosaurRawrrr (: said...

saya ade jual baju saiz xs.
awak nak beli tak?
lps kahwin saya dah chubby, huhu.
www.mudah.my/New+cream+peplum+blouse-20251857.htm