who's stand by ur side?

08 July 2011

eh..ayuraza update. LOL.



Aku sedih sebab ader kawan-kawan message kat FB mintak sangat aku update. HAHAHA. Masuk bakul betolllll. Haha. Azzad Rayyan demam on off ler. Tak tahu dah nak buat mende. * ke nak adik?? muahahhaha :P

Tapi walaupun demam on-off tapi dier still aktif macam biasa.
Anak jantan kena kuat sikit. Ubat dah nak habis nih. Hayoooooo. Risauuuu mak. Tapi tadi call BS then UMI cakap dah tak demam pown. Dah ok laaa kot. Thanks pakcik-makcik sebab doakan anak kita. Heeeee T_____T


.........................................................


Esok sapa turun KL untuk BERSIH. Jangan okehhhh. Kau nak kena piat kat bontot?? HAHA. Biorrrr ler nak buat apa pun. Aku bab-bab politik nih memang menyampah jugak nak ameeeekkk tahu. Tapi aku tetap mengundi okehhh sebab itu wajib :P undi apa tu suker hati mak lerrrrr. Muahaha. Mana leh kongsi. Pikiran lain-lain kan. Tapi aku memang menyampah manjang bila bukak berita je politik. Bukak berita je politik. Takda ke menda lain nak tayang.??? Las-las aku katuppp bukak 618 ek untuk bb tv?? * entah tak ingat.

 
Okehhhh. Latest about kerinting boy.
Semua dah tahu bila dier panjat sofa je mestii terjun tirukkkkk. HAHA.



Tapi sekarang ni style lain pulak. Asal nak barang tak dapat je dier breakdance. Asal tak bagi je dier shuffle. Jenuhhh nak memujuk. Huhu. Las-las aku pandang kiri kanan laaaa cari pakcik abdul.
Takda la aku piat telinga anak pastu dier membebel macam mak nenek pimpampetpot. HAHAHAHAHA.
T____________T


agak-agak korang la kalo anak korang wat cenggini apa korang nak buat???
buat lemah jantung tahu!!!!!







nasib baik la tupperware icecream
cerrrrrr TUPEWARE hak ratus-ratus tu. tak sesak napehhhh omak kau menagessss sayang oiiiiiii. HAHA




seronok cuti esokkkkk. have ur nice weekend people. :P





4 comments:

Scha406 said...

uitt....ketaq lutot aunty sha tgk awan nano pijak atas tu yang oiiii....

My Little Diary said...

huhu
ryan nak adek....
kasik.....

Dr K said...

Bayangkan politician hampeh ialah tuperware tu.

Best bukan?

~haha

uncle gedek said...

uncle tak turon BERSIH... tapi nak piat juga boleh?

(Eh... TUPEWARE tu warna kuning lah!)