who's stand by ur side?

01 July 2011

baby & tumpang gembira



nak potong rambut awan nano nih?? sapa setuju ??? hehehe :P
gambar sebelah kena edit sebab entah mak budak mana la yang tak semenggah tu kan.HAHA.
Azzad Rayyan dah makin besau.
sekarang asal panjat sofa je mesti terjun tirukkkk. T________T
mak bukan aper. takotttt idung sapu simennnn je.mak taknak raya kat sepital. hehe

pastu sekarang asal marah je dah pandai pulak merajuk ngendeng kat daddy.
padahal aku bukan GARANG sangat pownnnnn. hehee :P
kadang-kadang sentapppp kau anak takmo ngan kita. tapi takpelah jugak kan. takda la anak merengek ngan aku je pastu bapak kau silang kaki baca paper. muahahaha :P

nah.pic zaman tok kadokkkkk. time bape bulan entah.
motipppp tempek pic nih?? ikut sukerrrr aku. boleh??? HAHA










 okehhh.
bukan nak cerita pasal gambar kat bawah. hak ni dah cerita entry dua2 BFF bertunang & akan kaweeennn tu *kalo korang ingat. hamboiiiii macam ko retisssss kan asal blogingggg je semua orang ingat cerita kau!!. hehe T____________T







tapi nak cerita kejayaan kawan-kawan.
cayalah nippppp. so proud with u & ur achivement. ni kosmo semalam kot. *aku tak baca pownnnn.
member yang tag kat Khairiah Group. T______T
dah jadi lawyerrrr ni boleh lerrr jadi lawyer untuk aku beli umah sok.
katerrrr member. kena bagi rege member okeh. muahahha :P






kami kawan-kawan tumpang happy je laaaaa kan. takkan nak mintak belanja pulak. ekekeke :P
kalo tumpang interpremmm boleh la. hahaha.  esokkk ko kawennn sila panggil wardina sekali. aku memang adore kat dier sebab dier outspoken . pastu dier sangat dierrrr laaa. tak kesah apa pandangan buruk orang.
lagi satu wardina pesan mana-mana blogger yang buat entry pasal dier sila delete la kot dalam tempoh 14hari kot tak termasuk entry aku. *tak tahu sangat. ko nak tahu pegi la korekkkk paper semalam okeh.
 


hamboi-hamboi. siap buat entry. motip?????







takda motip-motip la haaaa. aku kawan ikhlas. takda nak amekkk kesempatan pownnn. cuma nak mintak belanja cendol boleh?? ekekekeke :P okeh. nak g kaweeenn BFF weekend nih. ieeeeee. tak saba nak jumpa korang.nanti kita gossip okehhhhhh. sayang korang. muah3.








3 comments:

Scha406 said...

hv a great wknd makcik! lap u laju²...muahs

Cik Ina Do Do Cheng said...

comel baby ko. tumpang gembira pasal kawan ko, kenapa baju tu cantik sangat? . kaler dan design pun cantik .

eMMe said...

pucat tgk wardina...
tgk Azad yg comel...makin comel la auntie tgk ko Azad, bile auntie dpt memelukmu lagi Azad, hhuhuh...