who's stand by ur side?

21 July 2011

macam Bandung dowh


bang. control sikit bang :P
tahu la benda sedap.hehehe. semalam kiteorang teringat kiteorang mengidam nak makan bakso. jadi. ajak half day semata-mata nak bawak pegi pasar malam. miahhahahaa :P okehhh tak. kau gilerrrr nak half day semata-mata nak makan bakso. tak penah dibuat orang okehhhh. jangan buang tebiatttt.
T__________T

lepas aku balik keje time berpeluh menjejeh-jejeh ketiak tu pakcik abdul terussss ajak pegi cari pasar malam kat bangi. setahu aku bangi punya pasar malam hari sabtu & selasa. mana datang pulak hari rabu semedang ader pasar malam kan. hehe. :P rupanya ader kau. dekat seksyen 4 bangi. haaaa kau. mak tak tahu. mak tak fasihhh lagi area sini. lain la keramat.:P heeeee. marah orang keramat. muahahaha. len la J Town kan.tempat tumpah darah mak aku lahirkan aku. HAHA. duk la ceruk mana mesti boleh jumpa.heeeeee :P

sampai pasar malam terussssss makan bakso.
sedappppppp gilerrrrrrrrrrrrr. berkipas telinga tapi sedapppppp mak datokkkk lah !!!
ajak makan SO-ON pastu menyesal sebab sikit. muahahhaa :P







aku makan meehoon. sedap makan pedas-pedas. Awan Nano makan meatball je. hehe :P




tengok tak muka budak kecik ni. sedihhhh je makapak dier bagi makan meatball je. ekekekek :P





sedapppp sangat bakso. kalo lah boleh makan hari-hari. hehehe.tapi kan yang tak bessss bila aku rasa macam aku duduk kat bandung je. indonnnn memang penuh la. hehe. pastu bila lalu sebelah staring lain macam je. :P sekarang aku tak faham. aku foreigner ke sapa yang foreigner???? HAHA.

macam ni kena plan pegi bandung la. boleh makan bakso puas-puas. :P

gua takda hal. tepi jalan ke. tepi lori cendol ke. gua sapu jeeee. janji sedappppp. lagi-lagi cendol sama rojak mamak tu. walaupun nampak berpeluh-peluh ketiak mamak tu buatkan cendol tapi hak tu la yang sedap. hahahaha. hak tu la orang dok beratoqqqqq. tapi bab makan sedulang tu memang tekak ni tak boleh terima la. kembang sikit. lain la tangan yang gaul-gaul dalam talam tu adik beradik & family sendiri. hehehe. jangan marah ekkk. lain orang lain tekak nyerrrr. 

tetibe teringat surau kat kampung. heeeeee
T______T








6 comments:

NOR said...

sedapnye bakso...kt simpang luar ade jual bakso...penah mkn skali bdk indon kt pjbt felda blanje...t'baik...hahaha...nsb baik xde ape2...=p

kurus said...

bakso kalau kena ngan org yg membuatnya perghh sedap kan dikk ! :)

KAK RAINBOW said...

bakso tu sedap ye? nak kena try jugak ni

Scha406 said...

i org keramat tau!! marah ni!!! hurffhh hurfffhhh....ehehehe

bakso tu nmpk sedap...

Unknown said...

x ponah lg mkn bakso nih...tapi nampak mcm sodap jo...

Ati Masrif said...

jauhnya...sampai ke bangi
kat klia ni pun ada gak

rambut hensem tu dah macam
rambut syahmi :)