who's stand by ur side?

18 July 2011

Abdul Sempit the vkeng series



wehewwwwwww.
mari kita mendengar mak nenek nih nak membebel sekoyan dua. bila dah lama menghilang pehtu timbul. tenggelam pehtu timbul. readers pun dah tak berapa nak ader. yang setia macam makcik sha. pakcik gedek. daddy double z. big daddy. moli. wardah & lain-lain yang tak disebut jangan sentap tau. i sayang u ollssss ketat-ketat okeh. T__________________T

hujung minggu lalau * apa ke typo lalau.HAHA. hujung minggu lalu adalah minggu yang paling besssss sebab dapat spend time dengan dua ketul buah hati kat rumah & dapat jenjalan dari 8am hingga 8pm semalam. :P
aku kejam hentak-hentak kaki kat lantai suruh ajak bawak jalan sebab konon-konon anak boring seharian (sabtu) duduk rumah je. sebenarnya aku tak faham sapa yang boringggggg & hentak-hentak kaki tu. ko faham???? muahahaha. okehhh terima kasih daun keladi sebab memahami.heee :P

semalam hajat dihati nak jenjalan takmo keluar duit lah. takmo keluar duit lah. tapi kenapa aku kalah???kenapa??? terkopak-kopak duit keluar kau. pastu menggelupur tengok wallet.hehehe :P  pegi MINES je pownnnnn. tu belum pegi IKEA. patut la ajak taknak bawak aku pegi IKEA. baru aku tahu niat dia yang sebenarnya. HAHA. :P IKEA tengah sale ke??? dah lama tak singgah sinun. HAAAAA. ini la sebab nya si bapak budak tu susah nak bawak. heeeeee :P jenis menggelupur tengok barang murah-murah & pantang tengok perkataan SALE. T__________T






adessssss. mood ilang. idea larikssss. malas nak caption bulehhhhhh??? HAHA.
tengok ryan. stroller pun dier nak kekoh. hihi :P





ecececeecehhh. T____________T. aku tak faham kenapa wajib ader gamba tukang belog??
nak taknak mesti nak kena tarokkkkk jugak. bajet shomellll. apa ada hal. hehehe :P




hamboiiiii. awan nano suker jalan ek. cer duk rumah. jap-jap riau. jap-jap dier wat perangai. T_____T







sila tunjuk bulu mata nakkkk. mak memang sengaja tarokkk gambooo ryan banyak-banyak. heeee :P



gebang je lebih. bukan beli banyak pun. NICCHI dekat mines saleeeeeeee giler-giler. seriusly aku tak penah beli baju dekat NICCHI. lapan puloh kali masuk pun tak penah beli selai pun. sebab aku tak pandai pilih. hehehe :P banyak gilerrrr choice. alih-alih mata aku dah rambang semua nak aku keluar balik je la. muahahaha :P tapi semalam rembat la dua lai. shomellllll sebab 70% off. hehe. tu yang penting. ader %.
T______________T





shomel tak. shomel tak?? sila cakap shomellllllll ye kawan-kawan. XS size. paling kecik. kalo la ader double XS. aku dulu sambar kot. :P. ijo petronas polka dot.com ni aku macam nak kena pakai dengan skirt je. walaupun nampak ketiak ai yang shomelll ni * muntah. tapi takkan aku nak pakai gini je kannn. ko nak pakcik abdul lempang muka den sekali???. so kena lerrrr pegi cari cardigan pulokkk. biar sopan. tak kena pulak gaya aku pakai tudung tapi nampak ketiak kan. hehe :P kang ader orang jumpa bulu ketiak dalam megi gorenggg. eh. ni mamak punya ke aku punya. HAHAHA :P





yang kaler pepel nih pun shomellll je.pendek kata. banyak giler baju shomelll la. okeh. sekarang motiff tayang baju kat korang adalah supaya kita tak pakai baju sama bolehhh?? HAHA. kalo tersama pun takpe. bukan tokeiiii nicchi tu buat baju untuk aku je kan. muahahaha :P





pastu petang semalam dah habessss pusing satu mines terus gerak pegi langat umah kakak den yang sulung. ader orang nak belanja durian. & untuk info korang. aku rasa langattttttttt banyak giler durian murah. sedap-sedap & isi meletop-letop lam mulut. HAHA. jadi beli la berkilo-kilo smpai badan panas macam nak demam kan. Azzad Rayyan aku kasi la sulas dua. tak elok bagi banyak-banyak. lagipun cuaca tak berapa baik kan. nanti demam. aku jugak kena EL sebab badan lunyai. hehehe :P

sekali tu tengah-tengah makan durian aku terjumpa. apa ke nama citer tu. emmmm. Adnan Sempit ke. abdul sempit entah. HAHA


*








*










*
















*











*













*


sory bro. gamba masuk blog. sajer nak tunjuk 6pack tuh. hehehe :P








4 comments:

Kakzakie Purvit said...

Suka tengok ryan comel sangat...:)

Dr K said...

hahaha..tu la..kejap timbul, kejap tenggelam...:P

rambut awan nano tu makin kerinting ker?

ps: ganas 6 packs mamat tu..ahahaha

eMMe said...

i boleh lagik tgk Azad, okey2...scroll kebwah, last tu, i tak sanggup! pak budak naik moto kecik, aduhhhh...jantung ku berdegup, risau jatuh kedebuk! hehehe...

Nik said...

comel nya ryan.suka sgt tgk dia :)
tang rambut tu yg mahal :)