who's stand by ur side?

01 July 2011

being tough


gian tak bukak blog sehari. ekekeke :P
ader orang rindu aku tak??? * kenapa entah tiap kali tak update mesti nak kena tanya.ada orang rindu aku tak???'. HAHA. tempeleng diri sendiri.

 
some people ask me about maksud Hormonal Imbalance.
sebenarnya aku tak tahu maksud scientific dier. * aku tak amek medic. dan aku pun tak tahu maksud dier secara scientific. muahahaha :P tapi yang aku diberitahu. banyak pompuan yang ader bendalah ni ( sebangsa hormon kot ) hehe :P. oleh sebab tu ramai la jugak pompuan yang tak menentu hormonnya. tak pun erti kata lain jap meroyan jap ok la. macam gitewwww. macam tengah PMS tu. PMS tu ko pepandai ler cari ek. malas aku nak terang. hehe T______T

 
nak citer apa ni. wehewwwww. :P
bila dah tak menulis 2.3 hari mulalah gilerrrrr tak tahu nak tulis apa. ekekeke
kalo baca tajuk macam banyak je benda nak citer kan. muahahahha T_______T

aku rasa jadi pompuan adalah paling sukarrrrr sekali dalam kehidupan nih.
nak tahu sebab apa. sebab aku rasa lepas kawin ni aku jadi lebih superior dari sebelumnya.
kalo kat umah aku la tukang gaji. aku la tukang cuci. tukang masak. tukang beranak.heeeeeyyy.!!! muahaha
tapi betol. sumpah tak tipu. aku rasa pompuan lagi tough berbanding lelaki kot. kalo citer bab letih. bab keje banyak. aku rasa pompuan yang paling buat keje paling banyakkkkk dalam dunia. mana keje. anak. rumahtangga. balik keje je bukan terusssss terbungkang rehat. mesti sinsing lengan kedapo nyerrrr la.
tak caya. cerrrr ko tanya orang yang dah kaweeennnn. :P





......................................................

 



susu anak pun kena tarokkk masuk lam apron. jap g kalo anak memekak tepi telinga ko time ko masak senang ko ameekkk sumbat botol lam mulut dierr. HAHA. dalam poket tu siap aku letak enpon. botol susu & takda menda dah la..... ko ingat pokettttt doraemon ke??? muahahahah :P tapi enpon wajibbbbbbb kena hangkut sekali. kalo tak kang pakcik abdul call terkinjit pulak kau nak berlari amekkkk tepon kan. T_________T



lagi satu kalo kita citer bab luahkan perasaan.
aku rasa pompuan lagi toughhhhh berbanding lelaki. kenapa geleng kepala??? tak setuju????
okehhhhh. korang aku tak tahu la tapi ini pandangan aku. pompuan kan kita memang tahu jenis yang kalo ader masalah je kena luah kat sapa-sapa. kalo tak tertahan je. kena bagitau sapa-sapa supaya masalah ilang.
tapi walaupun ader jugak yang kita citer kat orang lain. tapi tak semua kita akan share dengan kawan-kawan kan. & ader jugak beberapa perkara yang kita mungkin takkan share dengan suami sendiri.


lagi-lagi kalo ader masalah suami isteri. takkan nak citer kat kawan-kawan. family???? tak mungkin.
dan aku rasa kalo aku bermasalah pun aku mungkin takkan bercerita pada keluarga sendiri.
maluuuuuu lagipun aku rasa macam pelik semacam je share masalah peribadi dengan family. kau rasa?????
dan aku. tak mungkin semuanya aku cerita kat orang sebab jenis pendam perasaan.
pendek citer. aku tak tahu aku nak tulis entry ni pasal aperrr sebenarnya. HAHAHA.

 
terima la seadanya ek. aku malas kawan-kawan dok bising suh aku update blog. HAHAHAHA :P
perasan bolehhhh??????????









6 comments:

wardah @ fie shah said...

ingatkan gambar apalah td. ini baru anak sorang kan Ayu, esok 2 3 entah cemanalah kita. haha

uncle gedek said...

Luahkan lah perasaan dalam belog...!


(Hey! Kami rindu lah..!)

Scha406 said...

makcik, i misssyu ok...tp x la smpi meroyan tgk makcik x reti nk hapdet² new n3..muahaha

makcik, i stuju sgt! pompuan lbih tough dr lelaki..sbb i pn da kawen..da nmpk semua tu....tahap ke-tough-an nyer kalah malek noor...boleyh?

NOR said...

nasib baik dh update...he3x...ye2x,sy stuju dgn kak u...w/pn care kite b'beza tp pd hakikatnye same je...waahh..ape bnde yg aku merepek nie...;p

FAD RMLN said...

perempuan mmg tough. kalau ada masalah family mmg tak boleh nak cerita kt org sgt pun. jd isteri ni mcm2 kena jaga. nanti berdose. T_T

rose said...

yerr sya setuju..perempuan mmg tough.. semua benda kita boleh buat.. benda yg x tahu pun.. boleh jadi tahu.. >_<