who's stand by ur side?

15 July 2011

a Gift


aku last tulis belog ialah pada tahun 1956. HAHA. bila nak tulis balik camnilah.mula la kekok. segan. & tak tahu nak gebang ape. muahaha :P keje berlambak kat opissss. kalo nak online pun bukak katup je la. pastu nak update pun tak dan. hehe next week ader oditttt. jadi kena tabahkan hati bila tahu akan kena bantai. HAHA . T________T


semalam. my very besss fren ever HAFIZ ( BUDAK A&W) datang nak jumpa kengkonon. :P tapi sudahnya. jumpa kat opisss sebab banyak urusan lain la. *padahal ko kedekut nak belanja aku makan kan. HAHA. dier baru je seminggu balik malaysia & masuk 2011 nih dah 6tahun aku tak jumpa kot. punya la lama ko kat sana. but. BIG thanks coz sudi jumpa aku lagi. walaupun aku makin pemalu tapi ko kenapa sama je kemetot. HAHA.


dapat puteri 7 kayangan. eh..bukan holland banyak terompah kayu yang comel-comel tu ke? aku nak yang tu. ekekee :P *banyak cekadak pulak tak??. HAHA






suker gilerrrr okeh. semalam aku bawak balik si kerinting boy mengamok-ngamok ingat itu toys dier. eh.. budak kecik lagi banyak cekadak okeh. huhu. :P . si bapak budak tu lagila. ader dier kata. aku beli tabung baru. HAHA. jakun la pakcik abdul hoiiiii. T______________T


sekarang asal balik keje je ngadap tv tengok KAWIN MASAL. arghhhhh. bessss giler AGNES & mamat NERD tapi hensem nih. hehe :P tapi bukan aku nak review citer dier cemana. korang nak tahu tengok sendiri la. kalo jenis tak suker sinetron pown boleh jatuh suker okehhhhh. trust me. :P







tapi aku nak tanya ader persamaan tak kawan aku si HAFIZ dengan RIO dalam KAWIN MASAL nih??
HAHA. muntah la ko hafizzzz. mesti perasaan nak mampossss. pastu buat muka toyeeeee. HAHA.
belah la. muahahahaT____________T








aku rasa macam ada persamaan sikit kan. HAHA. dulu kan kemain selekeh ko kan. btw. semoga ko jangan dapat posting kat putrajaya nih. aku taknak pegi hospital nak bersalin adik awan nano nak kena ngadap ko?? ieeeeee. malu seyhhhhhhh. HAHA. ateeeee. tak reti-reti nak ajak member-member buat reunion ke gathering ke perhimpunan ke???? . bila lagi nak rasa orang belanja kan. HAHAHA







'time flies. but besssss freind never fly away'


me...







3 comments:

Dr K said...

ada lah sikit iras iras pelakon Indon tu...:P

saya yang ada iras iras Brad Pitt pun relax aja..

miahahahahahaha

molliesa said...

lorr...kawan pakpis ke? kuikuikui~

Aimie Diyanna said...

sis ayu minat tgk kawen masal ke? hehe best ta?

btw, boleh aimie mntak tlg untuk komen entry ni? http://imedianna.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

saya masuk GA CONTEST yg memerlukan komen yg byk2 :) tolong aime ye. Thx a lot