who's stand by ur side?

19 July 2011

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG


kadang-kadang bila kepala dah semak sebab keje menyemak-nyemak. mula la otak jadi biol kan. tapi sempat tulis belog apehal?? okeh. tulis belog tu amek 3,4 minit je. nak refresh balik otak yang dah semakkkkk sangat nih. tambah pulak tengok meja macam tengok semak. hati jadi semak. mata jadi semak. lama-lama aku bawak diri baru tahu. heeeee. ada hati.

*aku penah lari rumah dulu masa umo 21 okeh. :P maluuuuuu nak citer.

 kau dah takda keje ke cik bedah?? heeee :P. jadi mariiii kitaa gedik-gedik join segmen abang ben nak? kalo nak suruh cerita "latar belakang blog anda seperti bila mula buka , kenapa anda buat blog , sapa idola bloggger anda , minat dan sebagainya la."

meh sini nak habaq mai.heeee.T________T

aku mula bukak belog tahun 1927. tahun tu atok aku pun belum lahir kot. hehe.tahun 2008 laaaa. tapi aku bukak pastu aku katup balik sebab tak serius nak berbelog. cliche tak kalo kata buat belog sebab nak tambah kawan-kawan & nak dapat bonus nuffnang?? HAHA. materialistik kau!!!!. buat belog sebenarnya saje suker-suker. kalo aku tensi-tensi nak luah kat sapa tak tahu. aku tulis la kat belog sebagai memori time tua ganyut nanti. HAHA. mesti aku bukak entry lama & baca. apa ke terukkkkk aku dulu?? & be the better person. cewahhhhhhhhhh. T_________T

idola tu ramai. tapi kalo nak buat aku mengadap je selalu memang blogger yang jenis kelakar-kelakar & ayat macam Halim Othman * tak berapa nak faham tuh. haaaaa. yang tu la yang aku dok ngadap. seperti contoh paling laris dalam dunia iaitu UNCLE GEDEK baca entry zaman tok kadok dierrrr pun bolehhh tergelak-gelak. HAHAHAHA. atau pun ROKET UNGU. ataupun FILLANIE. atau pun DADDY Z. abang BEN ASHAARI sebab banyak tipssssss. atau pun CIK GELI-GELI & ramai lagi laaaaaaa. please check on my left sight. aku malas nak tarok link :P

apa yang bagus tentang belog. ini la. mereka-mereka yang menceriakan hari-hari aku yang makin lama makin keruuuuuhhhhhhh je aku rasa. mendung macam jerebuuuuuu je. sebab aku ni kadang semangat berkobar-kobar. kadangggg down gilerrr. kadang tension. kadang malas nak bercakap. kadang blur. kadang macam nak bawak diri jauh-jauh. kadang macam sengal. tapi kot iyee pun gitu sib baik tak gooooo diego go je. HAHAHA. T__________T


pastu abang BEN tanya
"Cuba bagitau kenapa blog anda patut dipilih sebagai blog yang patut di singgah setiap hari"


heeee. blushingggggg . buwekkk :P
aku takda la nak up sangat ayuraza.blogspot nih. tapi kalo korang masuk sini hari-hari mesti aku jadi semangat gilerrrr nak tulis belog. nak create ayat macam bajetttt kelakar-kelar padahal tak?? haha. pastu aku takda la tenggelam timbul sebab aku berada ditahap ini pun sebab kipas susah matiiii semua. wahhhhhhhhhh. macam menang award tak?HAHA. lempang baru tahu kan. :P





sapa nak join sila click gambo abang BEN ek. haaaa. sila-sila. :P
tutup pukul 2 nih. sempatttt lagi makcik pakcik sekalian. sekiannnnnnnnn.











3 comments:

najihahfara said...

singgah dari segmen BA..
keep on blogging ya :)

Dr K said...

rajin join segmen ...ekekekeke..

harap harap tahun 2040 kita baca balik blog yang kita tulis tahun 2011 ni...mesti tergelak kan

Ati Masrif said...

2008 ...kira otailah nih

kak ati suka blog ayu ni
ayat2nya lawak2 ...hehe