who's stand by ur side?

28 July 2011

stress!!!!


pehhhhh. stressss giler sekarang. :P
ramai orang tak faham. tapi hati dan jiwa ni memberontak sangat-sangat. gerammmm bila selalu je jadi mangsa keadaaannn. iskhhhh.iskkhhh. nak nangessss pown tak guna.

ohhhhhh. orang demam bolaaa dah. stresss tak dapat pegi tengok bola je kot.
T__________T

semua orang sana sini cerita nak pegi tengok bola. hehe. aku nak ikooootttttttt. tapi tak boleh kesian kat anak. muahahhaha :P pengasuh AfrOO penah offer kalo nak keluar tinggal anak kat dier. tapi aku tak bolehhh la. tak sampai hati. hehehe :P kalo ikut hati memang nak ikut ajak pegi tengok bola petang ni. tapi tu la kan. kena saba sampai anak besarrrr sikit. nanti ikut mummy balas dendam ngan daddy sebab menganjenggg dapat tengok bola malam ni. muahahahha :P

sape tengah stressss??? aku ader ubat. ni copy paste. aku tak rajin nak mengedit segala. hehe :P





wahhhhhhhh.!!! teruja!!






ehem-ehem. phewitttttttt. :P







auwwwwww. perkasa betolll. ^^





ai bang. saya lambai tangan nih. T_____T







pehhhhhhhhh. kalo dapat neh. :P





weet.weet. jari ai u nak geget tak?? hehe :P








hye sexyyyyyy. free tak malam nih?? ajak pegi tengok bola. muahahaha :P





and. last but not leasttttttt. :P































1






































2



















































3





























jap je lagi.






































haaaaa. ini atokkk sapa tercicir??? amekkkkk balik. mauahhahahahha :P

T________________T


















harimau mesti menang 3-0 sebab Aidil main balik. besnyerrrrrr. hehehe :P





3 comments:

NOR said...

yee...saye tgh stress nie...mmg sy mangsa keadaan pn...mentang2 la sy 'never say no' org ambk kesempatan...huhh...

bujal X said...

keh keh~~gambar last terus buat saya gila~

Scha406 said...

ayu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!