who's stand by ur side?

25 July 2011

Sexual harassment



nak cerita pown geli kau. ieeee. :P sape kat sini penah kena sexual haressssment?? apa?? tak tahu mende.hehe. membohong ler kalo tak tahu kan. muahahha :P ader ler beberapa cerita pasal orang laki meroyan ngan aku.meh aku share ngan korang.hehe


dulu kan. aku ader la abang angkat nama mawi & kawan dier la meroyan ngan aku. entah lawo sangat pun tak kan aku nih. nak kata jelita memang simpang la. tapi orang laki ni mata dier lain macam sikit. entah-entah dier tergoda tengok aku kot.HAHA. nak dipendekkan cerita. ko tahu dier kacau aku pakai telepon. jahanam punya jantan. aku taknak la layan sebab aku memang bangsa geli geleman ngan jantan tak tentu hala. tak kenal tapi ko gataiiiiii merenyam kan.muahahah :P




dier anta sms lucah-lucah. aku memang membukit dosa sebab dok menyumpah je kat dierrrr. haha. padan muka kau kan. :P pastu nokssssss. dier bolehhhhhh anto gambo dia punya tuuttttttttt kat aku. aku time tu bukan kata geli je. siap nak muntah kuning la. HAHA. aku rasa bangla punya lagi elok kot. hahahahahhaha :P setannnn betol budak tu. entah gambar africa mana yang dier cilok pun aku tahu. sampaikan bila aku dah sound-sound siap abang ipar aku masuk campur. ajak pun libatkan diri. dier boleh ajak fight gang to gang kat bukit bintang. begok. apa ko ingat ini KL gangster ke hape???? tak kuasa makkk!!! kang tak pasal-pasal family aku ke dalam. sudah nyer aku buat police repot & the story end up macam tu je. tapi kalo aku ingat kan balik memang sumpah macam africa la gilerrrrrrrrr. HAHAHA. dasar tak tahu malu okehhh. :P


pastu.



memang aku jenis mukaaaa ader cop mohor sexual harassment  kot.:P HAHA




ader la sekali tu aku naik bus. sekali tu lalu sebelah kereta apa entah tak ingat. boleh tak mamat tu bukak zip seluar dier tunjukkkkkkkk awang dier. HAHAHAHA. cilakak betollll. mereng aku sebulan. terkenang-kenang. HAHA. nak makan pun tak lalu. punya la geliiiiiiiiii. T_______T binaweee sungguh. aku yang suci trang tang-tang ni kena hadapppp semua tu. sungguh tak adilll. kalo boleh aku baling botol dari atas bus tu dah lama dah. kalo yeeee pun nak menunjuk pak awang tu molekkkkkkkk la sikit kann. polishhh dulu ke hape. ini tak?? daki mesopotamia pun masih ader tahu. muaahahahhaha :P










kalo yang ni buat macam tu. tak tahu lerrr temannnn nak kabo mende. jangan teman pulak buntang mata udah ler ye. HAHA.
T__________________T








ensem nyer kau!!!!!




9 comments:

aEn+aReaL=Ryan said...

huhu..dasat tul..sy pun penah kena gak masa sklh dlu.ish...geliden..hahaha..

mamat nie blakon citer vampire tukan..encem2..hihi

NM02 said...

kalu yg encem tu tunjuk, yu geli tak?





muahahahahahahahahahaha

Scha406 said...

ahahahahaha...hampehhh!

i biase kena jugak makcik...lagi dasat dr u..tp x mo la citer sini.. *malu

kalau ade no tepon, bak sini nk sms...ekeke

Rtp Farra Arisha said...

OMG. speeechless!!! is this the true storyyy? how dare he do that to you! mungkin dia lelaki yang punya otak tp tak punya akal. that's why tidak boleh berfikir secara matang.

wardah @ fie shah said...

itulah ayu comel sgt la tu..

Princess Cindellyna said...

mau tak tido sebulan bila kene tayang tuttt.... uwekkkkk. tak lalu nk makan.

laki skrg ramai yg saiko. lain kali kalu kene jerit kuat2. bior orang yg kacau u tu malu! huhu =p

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina pernah terkena masa form five, naik bas nak balik sekolah, duk sebelah sorang lelaki cina, tengok ada beg sederhana besar kat sebelah dia, rupanya dia duk pegang anu dia, apa lagi cik ina cha alip but.

eMMe said...

hurm....penah gak kene SH ni Ayu...tapi pepandai la kita menanganinye...gentle dulu, then baru rough! kalo boleh tak mo la sampai peringkat atasan...tapi mcm kes ayu ni, kes berat wokey! ni cite pas kawen ke ayu?

NOR said...

penah kene ms otw blk skolah...tgh naik moto tbe2 ade laki nie b'diri tepi jln sambil tnjk die punye...ramai yg nmpk ms tue...eee...xsnonoh nk mam!!!