who's stand by ur side?

30 November 2010

orang lain buat n3 ni aku pun nak buat jugak

kalo saya blogwalking.
saya banyak jumpa blog yang reveal pasal
'saya jatuh cinta dengan blog'
'bila saya start berbloging'
'dunia blog sangat enjoy'

jadi.
saya pun nak buat entry pasal bila saya start mengenali blog dan saya sayang belog saya.
dush. macam nak buat tajuk kali kedua. hee ^_^'
sila bersedia kerana n3 mungkin akan membosankan. :P

saya start mengenali blog pada 2004
saya start blogwalking juga pada 2004
dulu. jenguk blog orang je.
baca cerita orang je.
jadi pada 2008 saya mula rasa macam nak berblogging sebab nak tahu apa istimewanya dunia blog. yang pada saya ia hanya seperti diary peribadi tapi dipertotonkan kepada umum :P
padahal ko start keje pejabat dan mengadap pc 8jam hehe ^-^'

jadi saya start berbloging dan involve dalam dunia saya sendiri pada 2008.
tapi jap-jap on jap-jap off. sebab banyak sebab.
aku tak ingat doe. beranak ni banyak urat putus. hehe :P
tapi sebenarnya ialah saya tidak menjumpai cara penulisan saya yang betul.
dan 2010 adalah pemulanya.
rasa macam tangan gatal kalo tak tulis entry setiap hari. macam ader je yang nak diberitahu.
jadi tujuan utamanyer adalah nak share cerita Azad Ryan dan dunia saya seharian.
wahhh. berlagak artis. orang baca blog ko pun tak:P

dan sejujurnya. tujuan berblogging bukan lah kerana :
mengejar rating dan nuffnang.
tapi sign in jugak.hehe :P

tujuan berblog hanyalah kerana suka-suka dan lama-lama jatuh cinta.
macam sayang pulak nak delete. macam sayang pulak kalo tak aktif.
tapi saya bukanlah dikatakan blogger tegar. tak peduli apa orang kater. tak amik port aper orang komen kat blog. kadang-kadang terhangin jugak cume tackle the prob n handle wif care. eceh :P
sebabnya saya hanya manusia biasa. manusia kan pelik. macam alien.hehe ;P
jap ok jap tak ok. jap hati kecik jap hati besar.
tapi bila ader yang berkata
'OMG i love ur blog'
saya senyum sampai telinga n cepat-cepat muah-muah blog.
da la. tersasar merepek-repek sampai ulu mana ntah.
sila muntah sekarang. :P






16 comments:

Scha406 said...

OMG! I lOVE UR bLOG!!!!

nope nope...yu,sila jgn prsn...tu saje nk test uji kaji cara menaip dgn betul...ha..kn dah tsalah 'changecase' tu...

^nanie^ said...

helu ayu..azad sgt comelllsssss..geram sgt oh..

My Little Diary said...

salam,
semoga awak terus berblog sampai si kecik tu pulak jdk blogger... hehehe

monalea said...

samalah ngan akak ayu. berblogging hanya utk ska2x.kadang2x apa yg berlaku kita boleh lihat pd masa akan datang.terus berblogging ye

Anonymous said...

hihi..Sama La..Tapi Belum Jdi Blogger Tegar Lagi..Takpe Trus Berusaha Ciao Ciao..

Ayuraza said...

sha.as : OMG..haha..jgan xnak mengaku okkay..nnti i sentap..muahaha

Ayuraza said...

puan nanie : hai puan..owh..sy yg hari2 jumpe pn sgat geram..tgok perangai lagi geram..hahaha

Ayuraza said...

my little diary : ye..sayer akan bentuk dier jadi bloger yg pndai buat duit sebab saya xpndai..duit pakcik nuff bagi pn secoet xnaik2..hahaha

Ayuraza said...

kak mona : aah..tapi kalo dapt duit bess jugak..tapi sape la say dimata uncle nuff..hehe..

macam teratai layu ditasik madu je..hahaha

Ayuraza said...

annareal : aah..xmo la tegar2..macam xlut plak kn..hehe ;P

rose said...

emm samalah kita... tp selalu yer off.. cuma bru2 nie jer bru nk aktif balik.. hehehe... btw.. bbu u cute lorr..

Ayuraza said...

rose : owh..ramia se geng rupenyer..ahaks..

cute ke?? mak dier xcute??hehe :P

Ana Lyana said...

ayu, bila dah ada anak ni lagi best nak apdet blog kan.. kita boleh cerita macam2 kat blog.. akan jadik kenangan jugak satu hari nanti untuk dia..

sekarang pun, bila review balik entry2 lepas2.. rasa macam hihihi..nak gelak je...

Ati Masrif said...

salam

oh..gitu sejarah nyer bermula
otai rupanyer
patut dah pro tulis

Ayuraza said...

ana : yesss..mmg pun..asyik2 pn pasal anak je..haha..asyikkkkkkkkkkkkkkk...

Ayuraza said...

kak ati : apakah mkna dah pro???
boleh wat iklan la kn..haha