who's stand by ur side?

09 November 2010

n3 5minit

sebab.

pertamanya, jap g sharp2 4.30 da calibut.
aku tak berapa bermood nak menghapdet arini.

kedua, jiran tak faham bahasa bawah umah aku wat hal lagi. sebok dok anta message kater tolong bagi kerjasama sebab dengar aku hayun buai smpai bergema smpai kebawah umah. tolong la.

ketiga, aku nak nyumpah kat jiran aku. bodoh. bunyi buai pn nak kecoh. aku tumbuk sambal pn ko kater aku bertukang.

keempat, aku nak get redy balinglesung batu atas pale jiran xfaham bahasa tu.

kelima, hari nak ujan tadi ngat nak basuh kain. adesss jawapan apa ni.

keenam, da la. jumpe esok saje. haha. nmpk sgat ko menggunakan tenet ofis sebaik mungkin. baguss. tidak membazir.

bye guys. jumpe sok.

4 comments:

said...

kiter pun wp1....hehhehe

selamat membaling lesung batu yer...hehhehe

Umie said...

esok update lagi tau..nak tau keputusan pemenang tu..hehhehe..dasyat la jiran ayu...heheh

Ayuraza said...

yanie :
haha..balingan sudah selmat bersama kata2 nista..

jahat x..huhu

Ayuraza said...

kak umie : ok i will..mmg dasyat pn..macm hantu jerangkung..haha