who's stand by ur side?

23 November 2010

"kids & baby photo contest"


adess. kena tag ngan JuE Amir yakni ibu kepada Aliff Rayyan Rafiqi atau dak debab comey lote. wink wink ^_^'




"kids & baby photo contest"
 
syarat -syarat penyertaan.


1. saya mesti menjadi follower blog kedua. http://sweetlikekisses.blogspot.com/.Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:).. - sudah


2.saya mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila saya telah tag mereka mesti inform pada kawan saya yang mereka telah ditag.:) - bawah


3. letakkan banner contest di sidebar anda. - oredi


4. saya mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar saya zaman baby,zaman saya budak budak,gambar adik saya,gambar anak saya,gambar anak saudara saya.. - bawah


5. hantar link entry saya didalam kotak komen entry contest ini. - belum tp lepas ini.


6.mesti mulakan title entry dengan nama contest. - tu kat atas


7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang. - sudah



tarikh tutup sehingga 30 november 2010 .tetapi terpulang pada SWEETLIKEKISSESS jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:) - kat URL atas


hadiah yang bakal dimenangi ialah
earring dari lazo diamond jewellery.white gold.


WOWWW.terus gigih wat n3. :P




saya nak pertaruhkan gamba anak la.
kang kalo bagi gamba saya ntah orang confuse agaknyer.
anak keling ke anak melayu. :P
lagipun. saya ni tak penah nyer nak bertuah kalo join contest-contest ni.
tak penah nak menang nyer. cabutan bertuah pun dapat tupperware kedai 2hengget je.
tu pun sekali. muahaha ^_^



nama model : Azzad Rayyan bin Abdul Razak - credit to Ayu Raza
umo model : 7mo 18hb aritu
caracter model : dalam process nak xplore la ni. hee ^_^'
harapan model : nak adiah kat mummy earing by lazo diamond sebab selalu pun pkai silver je kot.huhu :P












saya nak tag

mummy ayu
kak intan blur
fadeadsy wonder wife
kak ina family sempoi
ilovenadeya
ann my life to begin
sha-as
zilazaimy


so.
barang sape yang nak menang subang orang kaya. sila ke
SWEETLIKEKISSES ok.
 





12 comments:

FAD RMLN said...

dapat subang orang kaya erk. hehe. occay noted nanti ade mood rajin skit i join.

Nadia Dzarief said...

Noted!

Ayuraza said...

fad : haha..rajin2 okkay..nk kaya cepat..

Ayuraza said...

nadeya : wat betul2 ok..

Scha406 said...

sy yg menurut perintah!

Ayuraza said...

sha-as : haha..time kasih kakak anggun..

ann said...

i pon kne tag...hihihi..
noted..

Ayuraza said...

ann : sila sekarang...

wardah @ fie shah said...

hi ayu, kita pon kena tag dgn jue mama aliff..tgu rajin sikit je lagi nak masuk..haha tau² dh tarikh tutup.

Ayuraza said...

wardah : haha..tau2 i jadi pemenang nyer..nnti i blink2 kt u..hahaha

mummysyafie said...

gud luck!! mudahan dapat subang orang kaya..nanti share sorang sebelah..

Ayuraza said...

mummysyafie : haha..pastu pg gig..mcm punk rock..