who's stand by ur side?

08 November 2010

i'm not paranoid sebab ia betul-betul terjadi tak tipu

nyampah tol tiap kali nak update je kena tukar fon. T__T
marahkan diri sendiri sebab xsetting dari awal.

actualy nak marahkan diri sendiri sebab maybe da ader menyakitkan hati someone.
nak marahkan diri sendiri jugak sebab jenuh dok pikir dari tadi ape kehal yang aku buat sehinggakan menyakiti hati dia.
nak marahkan diri sendiri lagi dan lagi sebab tidak alert or concern tentang perasaan orang.

arggghhh. aku benci bile berperasaan begini.
da aku jadi macam itik pulang petang. ntah aper kaitan. kepale otak ting tong. tulisan ramble. mulut babling. macam jahanam ko pada hari isnin permula segala ari bekerja ni.adesss ^-^

untuk someone itu.
i noe u watching me. n i watching u too.
i dunno wat i did that hurt u so much. so that make u feel akward or nyampah gilos ngan aku or taknak tgok muke aku ke or ko rase macam kalo jumpe aku ko nak terajang ke or ko mmg nak terajang tapi sebab ko takut kain terselak terus tak jadi or ko rase macam aku ader sakitkan hati ko or ko rase aku mcam nyampah ngan ko padahal tidak benar sama sekali or ko rase macam aku ader citer apa-apa pasal ko ke sedangkan aku mmg jenis xamik port langsung or ko mmg tersentap bile aku ader terbegurau ngan ko sehingga ko terkecil hati or ader kater-kater aku yang wat ko terkesan or ko tetibe terasa ke padahal mmg aku xda campur hal ko.


jadi.
sebagai hamba ALLAH yang sangat humble. aku memohon ampun dan maaf zahir batin. tetibe macam nak beraya aji plak apehal?? aku nak memohon ampun dan maaf sekiranya aku ader menyakitkan hati ko. aku taknak gaduh ngan orang. taknak suspicious. taknak berperangsangka. taknak emo-emo sebab nanti cepat monopous. taknak duk lam situasi begini. hati tak sedap dup dap dup dap. jiwa tak tenteram. jadi seikhlasnya aku memohon maaf tuk kali ketiga jika terkasar bahasa dan tersalah bicara. jika ko kenal aku. ko tahu aku bagaimana.

aku taknak jadi paranoid. orang takmarah taksentap tapi aku rase macam ko sentap.
please forgive me ok. ^_^:

6 comments:

adlina husaini said...

hehehe besa la tu..lumrah alammm

Ayuraza said...

adlina :
ye la kak..lumrah alam..jgan alam ghaib sudah..hehe

said...

sedangkan lidah lagi tergigit....

takper2....nanti ok la tu...
sabor yer ayu.....

=D cenyum cikit....(^^,)

Ayuraza said...

yanie :
ceh..macam gado laki bini..haha..
ye.da senyum senget da ni..

mummysyafie said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin..aisehh...

macam hari raya lak..

Ayuraza said...

mummysyafie :
selamat hari raye..tapi raya aji pn raye..deepavali pn raye..hehe

tapi memohon maaf tu xpyah tggu rye..hehe