who's stand by ur side?

04 November 2010

Masak : Porridge + Carrot + Brokoli dan maruku xda kena mengena

semalam
adalah orang bekerja saya bercuti.
itu pengasuh ada hal juga sama hospital.
jadi terpaksa saya cuti terpaksa emergency leave padahal cuti anual saya tinggal 7ari saja kalu.
haha. cakap macam keling india coz sok kan Depavali Vanakum. Epi Depavali to all indians xspecialy to Datuk Ganesha n Family. itu laki saya punya boss. walaupun hati bengkek kerana laki ku terpaksa bekerja pada PH sok.
see.
sangat 1 malaysia.

so
sangat sangat hepi kerana buleh berjimba-jimba bersama Azad Ryan.
yeah.yeah.
apa yang ader lam otak is buatkan bubur yang meletop tuk si comel tu.




see
mummy yang jelita lagi ayu sangat rajin semalam
padahal masak bubur budak kecik la keje paling senang dalam dunia. haha
beras segengam*eh macam spelling error je.adesss
+ brokoli 2 3 ketul
+ carrot setengah batang



da masak tu blend ler jadi puri yang halus
begini
*
*



pastu bagi makan. xreti-reti? hee



harus lah menadah muka minta nasi lebih kan. weeee~~~



ko tgok.
macam betul je adik aku cakap muka AR senyum begini seperti org kerdil di dalam citer snow white. haha. apakah aku setuju???.
no matter.Azad Ryan mummy sangat comel macam mummy. hee




mau nyer xjibam anak haku.
lagi pulak dapat mak yang rajin macam cinderella ni ha. haha
see. abis kau.
sedap kan.padahal aku rasa tawor hebe je. garam xda apa xda. hee




jadi.
sila la rajinkan diri meyiapkan sajian kebahagian untuk anakanda.




psst. "teringat plak iklan ayam dua ekor yang nyanyi.
a ya yee..ula la aaaa..
hanya kau yang paling istimewa.. sajian kebahagian
lalalalala~~~~ "

11 comments:

mummy_ayu said...

kan...? bubur tawar pun abis je diaorang makan...kalu untuk kita..siap letak chic cube lagi ..kasi sedap...

mummy_ayu said...
This comment has been removed by the author.
Scha406 said...

arghh..x suke ayam gedik nyanyi uu lalla tu....hehh! makin tomeyy AR

Ayuraza said...

mummy ayu :
aah..siap bawang goreng..siap cili potong..haha..
order bubur ayam mcd sudah..

mcm org tua plak mkn bubur je...hehe

Ayuraza said...

comment deleted :
nape delete??? hehe..stalker eh..
keep it up bebeh..

Ayuraza said...

sha as :
haha..sme la xsuka juga ayam gedik tu..tp nk nyanyi gak boleh?? hehe..

AR : tq untie..berkat muka mak ni..hehe

mummysyafie said...

muka ryan dah mulat..abis satu bekas tu dier makan yu..semangat nye

hihhihi...jap..jap..tengok tmpt ryan duduk tu macam kenal...

Ayuraza said...

mummysyafie :
haah..da bulat..biarlah anak bom2..mak dier da xbom2..haha

bb seat tu..seharusnya ikhlas dari kawan2 yg saya sayang..
lepas ni saya nk beranak byk2 la...huhu

said...

alahaiiiii comey nyer AR...

geram tgk pp dier...rasa mcm nak cubit2....hehhehehe

Ayuraza said...

yanie :
ahaks..kalo tgok perangai lagi geram..haha

Ayuraza said...
This comment has been removed by the author.