who's stand by ur side?

22 November 2010

Alahai anak omak..

kalo di rumah.
saya seperti orang tua.
selepas solat maghrib saya akan stay bertelekung sehinggalah isya' terbit. bukan malas nak ambik wudu' sekali lagi memang malas pun. cuma terkadang saya membelek kalam dan membaca barang sehelai dua bait.padahal selalu-selalu pun solat maghrib da nak dekat Buletin Utama. hee ^_^'. tapi kalo nak terkentut pun. saya kentut aje la. tak boleh tahan okkay. MAKRUH!

itupun kalo Azad Ryan tdo tak hengat dunia la.:P

kalo tak begini la selalu-selalu nyer saya.

*
*
*



haha. aku nak ambik gamba ni pun tergelak sama :P
celah kelankang jugak yang dia suka.
tapi saya suka.macam manja-manja giteww. ^_^'




haha. patut la daddy menjeles. muahaha :P



6 comments:

Ana Lyana said...

azad dah amik tempat dady ye..huhu..=p

~aSHa~ said...

comey la si azad ni

Ayuraza said...

ana : haha..daddy kne tukar tmpat la gamaknyer..

Ayuraza said...

~asha~ : hehe..comel sangat la..prangai lagi comei..

FAD RMLN said...

haha. memula xpaham cerita entri dgn gamba tgk 2 kali baru perasan.

Ayuraza said...

fad ; haha..bce smpai abis...