who's stand by ur side?

19 November 2010

balik raya jumpe pak aji

Assalamualaikum.

selamat hari raya aji dari mak aji. pak aji dan cucu aji.
*dush. berangan jadi mak aji konon :P
memang nak kena korban sekarang.haha

ayuraza.blogspot sunyi 2ari tanpa berita.
rindu kat gua tak?? :P
*bangun ayuraza. jangan la kau harap readers merindui kau yang comel lagi anggun ni :P. memang tak la kan! hehe

firstly. n3 akan berupa random okkay.
gua n family gua berangkat pulang ke kg jam 8pm sesudah maghrib 16hb.
gua da agak. kalo xjem. mesti kesesakan trafik yang sangat teruk.
tau-tau kul 9.44 gua masih kat MRR2. sangkut tak gerak-gerak.
gua memang menyampah lalu MRR2 nih. tak penah nyer tak jem.
*tetibe sammy vellu jeling geram kat gua.haha

gua nampak ganas tak kalo pakai gua? haha
tukar la. kate raye aji jadi harus berkorban dan bersopan sikit.
then. saya bergaduh ngan Azad Ryan lam kereta tau. kemain la susah nak tido kan si kecik tu.
siap berdondang sayangbagai akibat pemakaian buai yang tidak efektif langsung. T__T

tetibe pak aji ajak menjerit. ngatkan nak eksiden ke hape.
lembu sape ntah tetibe muncul tengah-tengah jalan jem kat MRR2.
ko boleh bayang seekor lembu korban macam tau dia nak kena korban then melarikan diri. haha. >_<''
memang bantai gelak tak hengat dunia. pic takda untuk alibi kerana kamera sangat diperakui kecanggihan nyer okay. sila maafkan saya.hehe ^_^
siap ader tukang kejor lagi. haha. giler kau berlari satu MRR2.
smpai raya esok pun lum tentu dapat.

tau-tau da smpai kg kul 1.30am. haah hambekkkk. menages 5jam atas jalan.
bb tido. maka saya harus tidor same. hehe.
abis tu ko nak aku wat ape?? sepatutnya cuma 2.30 je kot. xkematu bontot ku smpai 5jam. adessssss :P


no cerite raya okkay. menu raya je nak tunjuk.
makanan wajib terbaik dari ladang TOKMA ryan. ^_^
sehingga meleleh airliur korang tengok. bess ke tak. hambekk kau satay besar bagak.
kalo jual konfirm rugi!!! :P




tukang bakar satay :P
saya sudah retired. besenang lenang la haku.


Ryan kepanasan. kalo siang mmg sah la panas. kalo malam sejuk smpai tulang.
ate nyer. bogelkan aje.


Love all dis pic much ~~


sila abaikan pic dibelakang yang seperti berada di bengkel motor.:P
ko tau budak ni makan hampir seekor ayam. ^_^'
buat satay cuma guna 4ekor ayam
dier da makan seekor. cuma tinggal 3ekor. jadi untuk kawan-kawan cme boleh sajikan gambar. haha T___T


petang tu. TOKMA ryan masak kaki lembu pulak.
adesss makan smpai sakit kepala macam orang darah tinggi. hehe ^_^
harussss la melantak sekawah besar selepas memproses kaki yang empat batang tu.
jenuh la ketung ketang kat dapur okkay smapai berpeluh atas bawah. :P
psst. padahal tipu. tukang perabih je buleh. haha :P

ok la tu.

next!!!!



4 comments:

ann said...

haiyaaaaa...i mau satey yg sedang dibkr 2 leh kerrr...manyak sodap laaa....selamat ari raye...

Scha406 said...

satay tu mcm mabeless jer...

Ayuraza said...

kak ann : mau kaa???meh dtg umah..hehe..satay kajang ader..

Ayuraza said...

sha.as : memang mabeles pown..hehe