who's stand by ur side?

12 November 2010

kenapa asyik-asyik pasal anak II

saya pasrah.
kool fever tu dah tak kool.
so kondisi saya pun da tak kool.
macam nak jerit sepenuh ke sekuat hati pulak.!
anak saya betul-betul demam.adessss.
benda ni la yang paling saya takut.
benda yang paling saya nak hindar.
cehh. macam tengah buat iklan lifebouy pulak! :P
tapi kita hanya merancang.

malam tadi. whole nite Azad Ryan tak tido.
sian. kepale berat kot. badan pun panas. mata pn berair.
hati saya toksah tanya la.^_^;
macam dicincang-cincang bila anak tak sihat ni.
tacing tak? tacing tak? T__T

pagi tadi dah nak kebah. mintak-mintak pada TUHAN kebah la terussss.
tapi saya paksa diri datang kerja. sebab.
saya percaya saya akan half day. hee. ^_^
tambah pulak cuti dah xda.
semalam terpaksa EL sebab pengasuh cuti.
6hb cuti lagi.
next week raya aji mayb dier cuti lagi.
so. nak tak nak saya terpaksa kerja la.
sebab saya percaya dier boleh jaga Azad Ryan.

*dear cayunk mummy.
tengah hari kang mummy balik ok.
mummy half day.
mintak-mintak boss kasi.
sebab mummy nangis lam hati xhenti-henti.
jap je lagi.
tetibe bunyi macam berpantun pulak. apehal????


10 comments:

said...

semoga Azad Ryan cepat sembuh...

amin...

=)

Ayuraza said...

yanie :
thanks dear..<3

amin..

intan_blur said...

ooo..demam ke dia..xpelah..demam nak besar kan..tp take care ur bby...rajin tuam kat dahi..ketiak dia..kaki dia..
lumur ngan asam jawa..insya'Allah kurang panas dia nnt

Ayuraza said...

kak intan :
thanks bg tips..tp budak nak besa kn..cmtu la...

ann said...

cian rayyan...demam blik yer...hope cpt sembuh yerr..
cayang rayyan...

Ayuraza said...

kak ann :
mak dier xsian ke??..anak nangis mak pn nagis..huhu
thanks doa yg xputus2..

azad ryan pn syg untie..muahks..

mummysyafie said...

cool fever tu tak boleh caya sangat ayu. kalau badan baby panas..eventho letak coolfever tu, ayu kena tuam ngan tuala basah gak..

doc kater cara lama lebih berkesan.

zilazaimy said...

air asm jwe (pesal nme jwe erkk)..tu paling bgus tuk sjukkn bdan..mndikn pon bole ngan air asm tu..

Ayuraza said...

mummysayafie : yeah.u r rite..

Ayuraza said...

zilazaimy : yess..working..