who's stand by ur side?

15 November 2010

macam ko bess

choii.
orang datang kerja hari isnin nak hepi-hepi.
ko ni memang buat orang spoil mood la ^_^'.
btw.aku tak terkesan pun. komen kau pun aku tak delete.
if u rely mean. come talk to my face.
i dun noe wat wrong wif u.
nak monopous agaknyer.



apehal la ko minah??
aku ade sebok hal kau ke??
kalo ader bak datang bagitau.
aku kenal ko pun tak. nak manja-manja macam nak mintak penampar :P
pastu yang ko pegi delete blog ko pehal?
ibarat ko berak tapi taknak basuh. haha
aku baca pun aku tergelak. bile tahun pulak aku kater laki aku bussinessman.
kalo bisnesman da lame aku naik porsche cayane kot.
da lame aku retired dari keje aku skang.
tak pun. aku da lamer duk banglo bukan kuartes kerajaan.
harusss la berbangga kan. kater laki bisnesman.
watch ur mouth okkay.
takpun check dulu if ko nak sound sape-sape.
sudah la tuduhan ko tak berasas. wat malu orang yang bernam AYU je.
haisshh la ko ni.
u annoy me LOTs tau tak?.
kalo tak suka aku tulis blog. bla la weii. toksah baca.
pastu ko sakit hati. ko meroyan sorang-sorang.










moral : tak semua orang boleh menerima seadnya kiter. menyukai kiter seadanya. kwan-kwan rapat pun. kiter tak boleh xpect yang mereka akan menyukai kiter. kadang ader yang tidak suka tapi pura-pura. kadang ader yang suka tapi tidak nampak. lumrah manusia kan. chill bebeh. pikir anak yang tak sihat kat rumah lagi baik dari pikir sal pompuan yang mati laki tu. :P

12 comments:

zilazaimy said...

baru la ble jdi bini tokey kalo shping kt mydin..kalo shping kt pavi tu bukan bini tokey..tu prabih reta tokey namanya..so bila masa nk kaya...asal de duit lebih sket p shping sne sini...

Ayuraza said...

zilazaimy : haha..mari kiter rmai2 shopim di mydin..ntah nyer dak..biler mase nak kaye kalo duk shopim pat mahal je..harus la shopim kt mydin..pastu kedekut sikit kan..

kuih semperit bile nk dapat??haha

Ayuraza said...

zilazaimy : haha..mari kiter rmai2 shopim di mydin..ntah nyer dak..biler mase nak kaye kalo duk shopim pat mahal je..harus la shopim kt mydin..pastu kedekut sikit kan..

kuih semperit bile nk dapat??haha

mummysyafie said...

aiyokk...pagi² dah mengamok ni. orang tukang komen ni ada gak komen kat blog akak la..ingat kan ayu. tak perasan lak "ayu" and "ayuraza" tak sama.

Ayuraza said...

mummysyafie : hah..ye ke..xsenonoh tol la 'ayu' ni..kencing merata..hehe

FAD RMLN said...

mmg pelik ada org gini. kat blog i pun ade gak manusia pelik komen bukan2. tp i delete wat sakit hati je. depa takde keje lain nak buat kot.

Ayuraza said...

fadeadsy : aah la..ble i recheck berlambak rupenyer dier komen kt older post..ntah la..nk maki kang kiter yg dapat dosa..bia la..
dia xkenal hukum karma agaknya..

ap motiff ntah..macam aku kacau laki ko???????????

Scha406 said...

awak..kena sbr dlm dunia blogger ni...bnda2 tu kite mmg xleh elak...unless kite private kn blog...bg Sha, org2 camni sbnrnye pengecut, sbb dia hnya 'berani' kt sini shj.

lg 1, awak kn dah jd mak org..so x perlu layan sume ni...lantak p la kt depa..awak jd mak org yg best ok..bwt mcm biasa..x elok marah2 camni...at least bile kite rilex je, dpt jg harga diri kita...suami kita...kn best bganda2 cmtu? ehehe....

Ayuraza said...

sha as : thanks saling mengingati..aah kan kang meroyan plak macam kiter lak yang mati laki..

ntah-ntah dier alien kot tu yg susah nk tnjukkan diri..biarlah..dier xblaja hukumkarma kot..

mimie said...

ha tu ayu yang nak makan puntung kayu..sebab tu tuhan tak bg dia kaya..hati busuk..mulut busuk...mulut longkang..hahahahah(ketawa cam pontianak)

Ayuraza said...

mimie : sok aku banjer..huhu

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.