who's stand by ur side?

01 December 2010

terbang ke wonderland 25-26 dis

yeah babe.! ^^
wonderland taik kucing. mines wonderland je ader. sejengkal katak ngan putrajaya. haha:P
okay. sila berjujur dengan readers.
sebenarnya. mengajak AJAK terbang ke bukit tinggi end of this month.
sempena. takda sempena apa pun. saje nak berjalan. perabih duit yang ader. hehe
lagipun tujuan adalah berbabymoon sebab tak sempat honeymoon. ^_^'
sebab berangan pegi wonderland betul-betul akibat tidak mampu padan muka aku takda honeymoon:P

okies.
pagi tadi ader meeting kat kilang. hehe :P
jadi harussss datang awal dan pakai cantik-cantik bajet jadi tontonan boss.
padahal masuk keje 6.45am. orang tengah berkeruh ko sebok nk ke kilang.
tengok eyebag yang tak ilang sejak zaman 'u' lagi. oppsss. >_<"
jangan piss off lagi ye ayuraza. eyebag itu akibat kurang tidur yang berkualiti. ^__^:
harusss lah kan. kater ibu mithali ibu yang sejati :P sila masuk bakul angkat sendiri. 40kg je kot.




jadi.
sempena meeting dikilang berlansung.
kenalah ader makan-makan dan sedikit sambutan harijadi buat si november dan disember.
yeah.yeah sangat teruja. sila ucap epi belated bday ye. ^^
ini cuppies n kekies nyer :P
kepada teman-teman sekilang. saya ucapkan terima kasih daun ketum ye :P




buat si teman-teman ini ada poem dua kerat :P

a friend is a special someone who gives u encouragement when u need it.
is there when u need someone to talk to.
understand n stand by u.

eh tiga kerat pulak.
dan sekarang saya puas kerana saya telah menjumpai teman-teman hidup saya dikala saya kaya dan miskin . suka dan duka. sedih dan tangis :P
ini la dia. sila la percaya ^___^'








seorang si gagah perkasa
dan seorang si rambut secoet. hehe :P
kepada kedua-dua teman saya. sila sudi menjadi teman sehidup semati saya.
tetibe mata berkaca ^^: apahal??








10 comments:

Umie said...

25-25 tu...1 hari jer ker?

Ayuraza said...

kak umie : aah..sehari je..haha

mummysyafie said...

sejak bila plak saya kerja kilang?? penat² gi interbiu turun naik tangga..hahahaha

Ayuraza said...

mummysyafie : nnti operasi blonde..haha..

^nanie^ said...

ayu..ari2 blogwalking blog ayu cos nk tgk gamba azad saje..sile pecaye..sudah jatuh cinta nih..hehe

FAD RMLN said...

nanti dh pegi share gamba kt blog erk. last pegi mase darjah 4 je. pastu xde pi wonderland dh. pi mines je. hehe. best btul berat 40kg.

rose said...

alahaii... bby cute2 mata bulatt tu..muah2 kat dia yerr..

Ayuraza said...

puan nanie : haha..abis la..jgan tggal daku la pasni..:P

Ayuraza said...

fadeasy : haa..biar betik saya nak ke wonderland betul2..gempak la..macm menang hadiah hai-o..haha tetibe..

Ayuraza said...

rose : ok cik rose..muah2..byak2...hihi