who's stand by ur side?

29 December 2010

25rawak pelik saya :P

cisssss. :P
tajuk macam jahanam. haha

saya di tag kali ke 5 bagi pengakhir tahun 2010 oleh
weet weet. ^__^

dier tanya 25random things about me ^__^
kak cantik manis. bukan takat 25..45 pun boleh.
mesti terover sikit sebab teruja sangat. ahha mati la kena cakap over. :P



okkay nak kena sopan ke hape nih. ?
tak payah sopan la ek. kang tak ayuraza pulok. heee :P

1 saya seorang yang sopan. haha.yang ni tipu. saya adalah seorang yang agak selamba. kalo takat pakai tudung harrod's muhehehe ^_^..aissshh herot tu takda hal la kan. :P
lagi pulak sekarang trend pakai tudung renyuk penyuk. memang laju je aku beli sebab toksah iron. sangat ayuraza tak? haha ^_^

2 saya ader seorang anak lelaki. seorang SUAMI YE.dan umo baru 25tahun bulan NOV aritu. sebab tergedik kawin awal jadi harusss ader anak dalam usia yang sangat muda la sangat :P

3 saya banyak sangat impian. nak itu nak ini. dan yang paling saya nak ialah lanjutkan apa yang patut. hehe. ok seyes nak lanjutkan pelajaran ke puncak menara gading sebab itu setiap hari pun dok dengar lagu ukay's. kekasihku di menara gading .aissshhh ada kaitan ke?? *muka blushing nih ^__^'

4 saya adalah cepat bohjan.eh nyah mulut kau.!! bosan okkay. kalo saya buat satu benda la kan. pasti dan tersangat yakin saya tak boleh nak stay lelame. macam contoh nyer lipat kain. haha. mesti saya lipat 3/4 tingkat pastu baring lam longgok kain / bangun lipat balik / pastu buat la sampai sudah. kalo tak sudah angkat balik longgok tempat biasa :P hee

5 saya tahu menjahit baju KURUNG je kot. tu pun nak kecoh. hehe ^_^
sila pm untuk price.O.o

6 dulu saya minah rempit. tapi tak penah jatuh sebab bawak satu kampung kena control ayu. kalo tak dari umah ujung sampi umah ujung makcik-makcik dok bercakap :P

7 korang penah tahu tak sekolah pondok? kenapa BAPA letak saya sekolah pondok? emm. ni sedih nih. sebab Abah nak saya pegi mesir n balik jadi ustazah. tapi apakan daya. tak tercapai hasrat sebab saya jadi PKR. adesss ^_^:

8 saya kerap kena ulser paling banyak 8bijik. smapi satu masa time sekolah menengah. satu hostel panggil mak RATU ULSER nyah!. meletop tak? pastu pegi klinik doc cakap ngatkan saya terkena penyakit kuku kaki tangan ngan mulut macam LEMBU.cisssss :P

9 baru 9 ke?? adoiii....

10 selama idup 25tahun nih. baru pertama kali saya beli nfon sendiri tau nov aritu. sebelum-sebelum ni semua orang bagi. yang li sendiri pun nak yang canggih manggih/ gamba cantekk / touching-tacing tapi nak yang murah. teruss kena pelangkung ngan SA ^__^

11 kalo saya jemur kain. mesti saya bahagikan yang mana seluar/spender/baju/ baju anak terlebih dahulu baru la saya jemur. memang berkurun nak tunggu aku pilih-pilih macam kat pasar lambak :P

12 tak penah pegi cameron highland. sedih betol ^_^:

13 tak suka kopi. tapi coffe bean boleh plak minum ^_^. kalo mak buat kopi kat kg memang tak usik pown. tapi time pantang aritu semua aku bantai. jadi sekarang da minum dah. lagi sedap dari coffee bean ke. gloria jeans ke. harap je mahal..pfffft :P

14 banyak la pulak. give up boleh tak?? haha

15 dulu tak suka bola. tapi bila dah kawin nih auto jadi suker sebab kalo tak suka macam tak taat. haha. *joke ye. sebab zakuan ader sebenarnya. laki ku kan n9 hoben jang hoben. :P

16 kalo gosok gigi mesti kena double. tak boleh sekali je tak puassss.^_^ hee

17 kalo saya menunggu seseorang berdua *saya+kawan. kenapa saya lak rasa bersalah kalo orang yang ditunggu tu lembab nak mampos. macam saya lak yang lambat. bodohnyer rase :P

18 tak suka rambut saya sekarang sebab banyak gugur. oang tua kater sebab anak menyembur. da la rambut sikit nampak kulit kepala. harussss la kena leter ngan ajak umha penuh rambut gugur. woooo ^_^

19 semua da boring baca. kak DORRY SWEETIE la yang suh wat panjang-panjang. hehe

20 nak beli rumah. nak beli rumah. tapi tak mampu lagi. ^_^:

21 nak tukar jabatan la. rasa tempat orang lain pulak. dunia kan macam-macam ader.

22 da la. nak terkencing nih. haha

23 abesss la kena maki sebab penyataan diatas. wathegdfeyk!!!

24 saya memang tak suker orang usik barang peribadi saya. macam ader sixth sense TANPAMU sajer. tau je kalo orang usik blusher ke.wallet ke. handbag ke. ke ader ceplos?? jeng jeng jeng.:P

25 wahhhhh. da habis. seronok betolllll weet weet. las la. ader idea plak. suke spongebob sangat sebab tiap hari balik keje tgok 119 citer spongebob sebab spongebob kalo kutuk patrick mesti menagessss nak gelak. relessssss la tension mengadap dunia sehari. apply ke BIKINI BOTTOM la. haha ^_^'



sape komen auto kena tag !!
haha. abissss la semua taknak komen. :P
ko ngat talak ke. cakap je terussss jatuh. muahahaa ^_^


22 comments:

eMMe said...

baik punye rawak la ayu~ hehehe...
tolong jgn tag saya, huhuhuh....

monalea said...

huhuhu.panjangnya ayu.jgnlah tag akak ek

FAD RMLN said...

haha, banyak mengelat je dari menjwp soalan. boleh jahit baju kurung erk. jahitkan baju kurung imaan nak tak? kalau i xtau nak buat entri apa baru i wat entri 25 rawak ni. :B

^nanie^ said...

fuhh.. berpeluh nk pk kn yuuuu...;-)

Ayuraza said...

kak emme : haha..tau takut..nak tag la...nak tag KAK EMME..wajib wat kalo tak majuk...hehehe

Ayuraza said...

kak mona : oooo..nak kena jugak ek..hah..kak mona pulak kena..

My Little Diary said...

salam,

hahaha.... siap ckp tu sapa komen, auto kena tag... takutt nak komen... kekeke

Ayuraza said...

nrfadlh : haha..lansung tak menjamin ayuraza...boleh..alah..baju kecik sangat..kalo xda lengan boleh??? hehe

Umie said...

xnak lah ayu..pjg sgt..nanti byk mengarut lak..

erienz said...

akak x mau ditag tp nak komen gak....punya banyak rawak pelik tentang ayu. skrang dah tau lah perangai pelik ayu..hehehe...

Weeda said...

nak komen ke tak..nak komen ke tak ni..

haha takut nak komen..


nak gak kawen...hee..anak ayu comellll..nak jugak ada baby..hikss..
25 tu standard r ada anak dah skang...ngee~

FarhanaFabulous said...

first time drop here trus follow..comel la baby..

dorrysweetie said...

wow ayu! pjg sprti yg diminta..hehekk..klu tulis pkai tgn mau pnuh sbuku nih..great answers..cewahhhhh

Scha406 said...

hadoihlar...ayu ayu...mcm2 la makcik bedah ni...

*kata la aku kena tag lagik? hr tu makcik ayu tag pn x buat2 lg..hadoih

Ayuraza said...

nanie : perhhh.mmg ..menitik2 nih..:P

Ayuraza said...

my little diary : haha..tau takut :P

Ayuraza said...

kak umie : tak nak ke?? sian....nak tag ka umie la..haha..jgn tak buat..nnti takmo kawan..muiauahaha

Ayuraza said...

erienz : haha..tu baru sikit kak..kalo nak citer..sampai lusa pun tak sudah..:P

Ayuraza said...

weeda : komen jangan tak komen..
nak kawin..kawin la cepat..nnti leh dapatkan anak ramai2..hehe

Ayuraza said...

farhana : macam mak tak?? auwwww..

Ayuraza said...

DS : haha..dapat A1 tak..
jawapan tak ikut SOP okkay..main bantai..haha

Ayuraza said...

sha : aku mmg suker kalo ko kena ..haha..nak tah SHA.SHA.SHA kuasa dua..muahahha