who's stand by ur side?

03 December 2010

10 tips menjadi blogger yang kaya!

assalamualaikum.
entry sangat tengah hari kerana kesibukkan bekerja ke buat-buat sebok. hee ^_^'

kalo orang wat tajuk macam tajuk n3 macam ni.
mesti laju je blogger view page kan. aku pun same. terusss dan dan tu jugak view. hehe :P
mesti jugak rating naik mendadak. part time job tanpa keluar modal. sape tak nak kan.
cume kena bayo bil bband je la :P jadi. sila amik peduli. ^-^
saya suka baca blog orang.
baca pendapat orang.
 dan pendapat saya jika nak jadi blogger berjaya dan kaya ialah :

1daftar ngan iklan tak kesah la kat mane-mane. bukan cik nuff sajer. ^__^'
2singgah dan tempek muka kat blog orang lain. ai awak. peaceeee.:P
3tak kedekut ilmu
4buat banyak-banyak contest. join contest.
5tag sana sini. bagi award. bagi giveaway. heee. part ni i lioke!!!!!
6 tak kerek. hehe tetibe
7dan last sekali jangan wat entry yang panjang sekilometer. jenuh readers nak membaca. padahal aku pun ader terbuat jugak. hehe sila buat-buat tak nampak :P

eh.  tujuh je??
tujuh je la ek. saya bukan blogger femes pun. :P 
bukan juga blogger yang pandai wat duit smpai dapat ribu raban. cuma nak share opinion.
apa yang saya nampak dan apa yang saya rasa.
yang lain-lain. pikir sendiri sebab otak dah ting tong anak tak tidur malam. muahaha.






tips for blogger is brought to tou by : ayuraza weet weet !!! :P


4 comments:

Scha406 said...

waalaikumsalam...

said...

ayu...kalau dah kayo...jom share samo2..

hehehehhe

Ayuraza said...

sha.as :haha..nmpak sangat tak penah bagi slam masa tulis n3..muahaha

Ayuraza said...

yanie : iyolah..den kalo menang moto pun da kayo da..haha