who's stand by ur side?

14 August 2011

Update Malam hari. hihi



12.10am.

macam tak caya je aku update belog time nih. meroyan ke?? muahaha

bukan tak leh tido. mengantok jugak walaupun petang tadi tido ternganga ngan Awan Nano. :P

tapi mungkin sebab keeksaitedan terlebih sebab esok nak keluar beli baju raya lagi. mintak-mintak tak ramai orang. hehehe. macam aku sorang nak raya pulop. hehehee. sahur semalam aku perasan mata sakit macam bengkak. macam ketimbit ke ketumbit belasah la. hehe. biasalah Ajak kalo aku ngadu konon-konon nak bermanja. dier bantai cakap aku skodeng dier. aah tak kuasa mak bulan-bulan pose ni. wat batal kurang pahala jekkk. hehe. *pasan.


sekarang dah susut. mungkin bukan ketumbit tapi mungkin kena geget semut ke apa ke. tapi bawah mata macam lebam sikit. esok nak g beli baju raya nih. aduiiii runsing. mesti nak kena pakai spek besauuuu kan. aku bukan apa.


cuma taknak orang pelik kenapa Jessica Alba jalan sebelah Ajak je. tak ke buang tebiat. dah macam panas sangat dah mall tu kan. muahahhhaa :P






1 comment:

wahida said...

keluar beli baju raya lagi? huwaaaaa!! aku jugak la yg tak shopping lagi....