who's stand by ur side?

17 August 2011

Merapu 3 rasa..




kalo aku cerita pasal ajakkkkk je satu hari ni mesti orang meluat kan?? hehe

dah tu besday dier harini. mesti nak kena dedicated samting spesel untuk dier. hehe. walaupun aku tunjuk entry semalam & dier cuma baca first paragraph. pehhhh. nak geram pown tak sampai hati. haha. nampak sangat tak concern menda mak buat. siap cakap silau la tengok laptop tengah malam buat pukul 12. HAHA.

aku pown bingai jugak pegi kejut orang tido pukul 12 pastu wish epi bday. doa selamat segala pastu paksa member tengok entry aku. muahahaha :P.

btw. epi bday la ek. jangan merajuk-merajuk. tak rawkkk okeh. adiah postpone la bagi. weekend ni ke. tak sempat nak pegi cari.* keji tak?? haha. ye la. balik keje aku mesti rush pegi amekk anak dulu. pastu balik bersilat-silat nak masak untuk buka kan. kat opis nak keluar memang tak la. parking susah!! menyampah!!! hehe


semalam budak kecik tu galak sangat berlari sebab main ba-ba chak dengan aku. bapaknyer pown ader jadi kemainla gedik berlari kesan-kesini. sekali berlari kedepan tapi muka pandang aku. dang!!!!!!!

hambek langgor kerusi tempat bapak dier makan. heeee :P











*











*








aku jugak disalahkan. hehe. cer kalo dier buat anak jatuh. ok its alright. sikit je. tak injured apa-apa. cehhhhh. :P tapi dek kerana bday dier 12 malam tadi. marah pown marah la. makcik terima. hehehe :P



sabo je la.....:P





8 comments:

TS said...

happy birthday ayah awan nano!!
moga dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki...
moga bahagia dgn mak awan nano slalu..hihi

eMMe said...

hahahaha...sesedap Kerapu tiga rasa ke Ayu, heeee~

tgh malam tadi, akak wish je kat Abg, peh tu terus kroh kroh kroh! hahaha....plan nak gi celebrate kat mane2 yg best lah...jom!!!

Hanis MY said...

happy birthday utk en suami hehe, alal lelaki mmg cmtu kalau kita ada salah sikit mesti ken bebel cer kalau dia buat tapi kita plak rasa tak sanggup nak bebel, ppuan kan penyabar gitu hehe...

nabilah_2908 said...

happy birtday utuk En Suami... ;)

L said...

hpy befday..=)

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Daddylicious said...

suka dgn komen hanis...sabar2 yer....

Bunga said...

Hapy birthday..cayalah..heee

Kakzakie Purvit said...

Happy belated birthday dari kakak buat yg disayang...

Comel tu benjol ke? kesiannya...