who's stand by ur side?

18 August 2011

tak leh terima teguran


sambung cerita siang tadi. hehe :P

semalam pegi Alamanda sebab bday boy nak makan Pizza. jadi usung la kami 3beranak pegi Pizza Hut Alamanda. sampai 6.00pm. sekali tengok frust giler. FULLY BOOKED tak reti-reti dia cakap??? heheehe

sian Ajak. frust tak dapat makan Pizza. tapi takpe. aku ajak la pegi makan tempat lain. Secret Recipe ke. mana-mana la. kata bday boy kan. kena la layan macam putera raja. ekekeke :P *mengado. sekali tu bila pikir balik mesti tempat lain pown full kan. mak malas nak jalan jauh. letih. dahaga. air liur kering. tak larat. jadi ajak Ajak makan kat A&W ajeeee. senang. selang sebijik je. naseb baik ader 2 seat yang tinggal. kalo tak. mau aku duk bersila tepi eskelator nangesssss. huwaaaaa.:P





ambik 2set of Nasi Ayam Curry. dulu masa keje A&W. ini makanan peberet. but semalam. rasa macam #%$&%#%^$*^&^$%$#$# laaaaaaaa. pastu servis lembabbbbbbb. boleh tak budak tu tengokkkkk je cashier bagi arahan. adohaiiii. nasib baik sempat jugak beli makanan before buke. tapi tu pun que 6.45. pengsannnn makkkk !!!






masa dah siap makan & solat * penuhhhhhh sangat orang kat surau. pening bau kaki. HAHA. kiteorang jalan la nak pegi parkson kan. ader la budak dining yang keje kat kedai makan dekat parkson tu. tengah lap cermin. pakai tudung molekkkk. tapi sedihhhhhhh sangat sebab nampak BUTT!!!!! hadoiiiiiiiiiiiiiii.

laki ku sigung ngan siku. kata budak tu nampak BUTTTTT dier. aku toleh la. sekali tu tengok ramai giler lelaki pandangggg je kat dier punya tuttttttt. aku malu macam nak nangesssss. aku ni tak la baik sangat. jeans pon ketat jugak. baju pown sendat. tapi aku malu sebabbbbb lelaki-lelaki dok perati je kat dierrrr. baju dier singkat sangat & pakai jeans cawat pendek. so bila dier angkat tangan or duduk cangkung nak lap cermin. mesti baju menaik & seluar menurun kan.

ader hatiiii mak nak pegi tego. sebab kesian kalo orang dok tengok kemaluan dier. aib wooooo.


aku macam nak gamble je pegi tego. sekali tu tengok dier macam perasan orang lalu lalang dok tengokkk je dier terussss dier betol seluar tarik baju dier & masuk lam kedai balik. takpelah dier dah perasan. cuma. ko agak-agak nak ke dier terima kalo aku pegi pegang bahu dier & cakap

"dik. bontot adik nampak la. semua orang tengok"

agak-agak kena sedebik tak kat muka den. hehehe. kot tak dier cakap. alah akak pown baju sendat. ekekekek :P tapi takpe jugak dier dah sedar sendiri. kalo tak malu dok tayang hampir suku punggung kat orang. kadang-kadang niat kita baik sebab aku rasa aibbb giler untuk dierrr. tapi kadang-kadang manusia mana boleh terima teguran kan. * cakap diri sendiri jugak. hehehe :P.

kalo dier cakap " alahhhh akak jaga tepi kain sendiri je la''


haaaa. aku memang aku jawab ''dik.akak pakai seluar. tak pakai kain'' hehehe. boleh gitewwww. menyirap member ok. tapi niat je la. buat tak. heeeee.

banyak cakap kan. kalo dier tak lompang muke den pun kira nasib baik la kan. hehehehe
T______________T



okbai.!!








 

9 comments:

Azian Elias said...

fesen sekarang tuuu..heee

♥ 미스 kiera ♥ said...

huhu. malu lah..kite pon terasa gak ann..

erm..sy pon pnh lalui. tp mmg xbrani nk g tegor.
tkt die tiba kite balik..

Dr K said...

pelik! memang makin ramai budak pompuan tak tau malu suka pakai jeans low cut nampak line vontot..+ baju singkat...sah sah lah kalau angkat tangan sikit pun dah nampak vontot tu...memang suka tayang sebenarnya..yg paling sedih, jenis kulit tak berapa nak cerah pun nak tayang!!! huhuhu..

ekekekeke :P

Scha406 said...

ahahaha

ibuhebat said...

salam kenal... :)

takpe, kalau tegur pun niat kita nak tutup aib orang.. satu hari nanti Allah pula akan tutub aib kita ..

jom exchange blog link! ;)

http://hebatkan.blogspot.com

Kakzakie Purvit said...

Tapi kakak pernah tegur anak gadis di pasar malam jual kuih tepung talam macam-macam jenis tepung talam. T-Shirt dia low-cut sampai nampak alur tetek. Kalau dia membongkok nampak coli. Kakak dgn baik tegur suruh dia turunkan tudung yg dia pakai lilit ke leher supaya tutup. Dia kata terima kasih... Itu tanggungjawab kita juga kan....

wahida said...

nasib baik dia cepat perasan..kalau tak malu wooooo..tayangan free je...

nok, aku dulu suka gile nasi ayam kari ni...tapi pas tu aku mcm frust sbb menu tu mcm dah tak de je...
bila ko publish ni aku tertanya2 sgt, mmg sentiasa ada ke atau set nasi ni tgh ada promosi...

tolong aku weh..aku teringin sgt nak mkn nasi ayam kari A&W ni..lama dah nak makan...
reply dlm komen box aku nok...
tengs..

Kak Aya said...

salam kenal..

kak aya tk berani nak tegur, byk kali insiden begini terjadi depan mata.

ann said...

ermmmm ^^ macam2 la