who's stand by ur side?

16 August 2011

Rezeki tak datang bergolek


hari ni agak terlambat sikit nak update belog. aku kan dasar pemalas. nak kena settle keje dulu baru hegeh nak update belog. hehe. kalo kata nak suruh auto publish memang tak la kan. mata mak ni tahu-tahu je la. asal pukul 10malam je dah tak boleh nak paksa bukak. asal anak tidooooo je dengan mak-mak tido sekali. hihi. bila Ajak pegi terawih pulak. balik-balik tak jumpa bini la gamaknyer sebab dah hilang dalam selimut hehehe. :P semenjak Ramadhan ni mengantooook je manjang. lagi nak suruh tulis entry tengah-tengah malam buta. memang tak la. muaahha :P tido lagi penting kot. sebab pukul 4 nak kena bangun sahur. itu belommm campor anak memekak tengah-tengah malam tak tahu nak apa.ekekeke :P
T_______T


semalam Ajak balik bawak balik durian. mana entah opek hantu durian time tu. tido aku rasa. keh3 :P thanks Mr.Sean Kingston * bos ajak. sebab belanja durian. haritu dapat jugak Raja Kunyit. semalam dapat X.O. aku rasa first time aku denga kot. ke brand lain durian nih?? hehe :P kalo mahal sebab sedapppp sangat memang berbaloi la. tapi kalo mahal sebab ader emas ke tak tahu la aku. yang aku jumpa jadi taik gigi emas ader la. muahahahha :P




orang kata bulan puasa durian murah. tapi hak ni RM 50 sepeket. kalo aku nak beli...memang kirim salam la takkan. mahal giler. kalo aku beli dah dapat sebakul kot.HAHA. ni baru bape ulas je. :P tak berbaloi. hehe. lain la duit berkepuk terlebih-lebih. hehehe





btw. time kaseh la bosss ek. lain kali belanjo lagi. hehe. semoga rezeki boss murah la. opek tak kuo la time kiteorang makan ni. dier tido awal semalam pukul 8pm sebab satu hari dok main je takmo tido. kesian budak tu kena geget kat umah pengasoh. tapi takpelah. janji tak darah & luka berjahit segala. biar tahan lasak sikit. adat la anta anak umah orang. UMI pown baik. anak dier la yang geget. hehehe :P
*spechless. yang penting tak berdarah & patah riuk. alhamdulillah dah. T____T

bulan pose kan hantu kena ikat. tapi aku terjumpa dalam PC aku ni haa.














































hantu durian. HAHAHAHHA :P






gambar sensasi nih. dah penah kuo kat Ayuraza.blogspot.  :P
ader ku kesohhhh?? hehe






12 comments:

Scha406 said...

miss y makcik...x kesahla nk tempek awan nano bape kali pun, janji syomelss!

TS said...

hukhuk..sian awan nano..hihi

psstt: sis..makin cun bile muke awan nano paling besar kt header tuh..hihi

NM02 said...

nok, smlm punyer la akak kau ni kempunan giler nak makan doyan tahu

igt nak pi cari, tapi knp tak nmpk org jual doyan musim puasa ni ek

ke mmg kami yang tak perasan

kurus said...

ahahahahahha comeinya awan nano nieee ekekke .. nie hantu deyan ke mummy yg paksa makan nie ! ekekek

akak deyan bulan2 pose nie kureng dik .. anak2 punn x layan huuh

intan_blur said...

hahahahha..sungguh bhantu dia mkn durian tuh.. ;)

KiKiHanakO said...

doyannnn sedap..tapi tidak bagi saya rambut lagi enak hhihi

Dr K said...

mahal gila sepeket tu RM50!!

haha..awan nano dah di train sejak kecik jadi hantu durian!

bujal X said...

rm50~~~betul2 sedapkah??

uncle gedek said...

Hoi!

perot pon tercalit durian!

lady-D said...

mak aih..meleleh dah ni air hidung tgk durian tu..dahla mhl gila..comeynya anak akak mam doyan..

OmmaWany said...

sedapnyer durian..p kt segamat musim panas je nie..mau demam x kebah lw mkn...hehehe

ツlala genie IIღ said...

waa....chumill cgat hantu duyan nie...nk pnjam heeee :9