who's stand by ur side?

05 August 2011

Random la..


dah 3 hari aku bergelumang dengan anak kat rumah. eh.ader ek bergelumang?? hehe bantai ler.
tapi aktif semacam je. ko ni demam ke tak demam dik??
aku tekan keyboard dier sebok nak tekan sama. berperang-perang aku  nak menaip. dah jenuh pulak jap aku duk atas sofa. jap aku ke bawah. lama-lama aku junjung atas kepala je la. senang. HAHAHA :P


bintik-bintik halus giler macam ruam jek aku tengok. nak kata dier merengek sebab panas aku tengok MACAMMMM tak je. hehe.



plan dah full untuk weekend ni.

petang ni nak bukak luar. hajat dihati nak ajak Ajak pegi makan sedap-sedap. ohhh. bulan puasa mamak pun nampak sedappp ok. hehe. tapi mamak macam tak sesuai pulak. tekak ni kena telan nasi. nak makan tomyam poktek.pehhhhhhh. menitik-nitik air liur ats keyboard ni. muahahahah :P

pastu nak pegi cari baju raya wehewwww. tak saba. mintak-mintak dapat la baju lawo. agak-agak Rizalman buat sale tak?? HAHA. tak agak-agak mak. butir manik dier pown tak mampu aku nak beli. ekekekek :P


okeh la. budak kecik ni memekak kat sebelah ni. berokband aku pun dah melentur buluh dah kena tekan dengan dier . hahaha :P

bye. love korang ketat-ketat. T____________T







4 comments:

TS said...

get well soon azad...
t klu rizalman ade wat sale jgn lpe roger ieyla ek..hikhik

Scha406 said...

jgn mak nye yg demam udah ler.....

monalea said...

sian awan nano kena campak...sally

Nik said...

alahai...comel nya dia.moga cepat sembuh yea :)