who's stand by ur side?

24 August 2011

Start cuti raya bila???



sekarang mood nak citer pasal raya je. hehe


seronok la nak raya nih. keje pun tonggang langgang. kalo surf internet pown boss jeling jeee. tapi boleh tak haku buat tak tahu jek. konon-konon boss paham la nak raya kan. keje pun raya jugak la boss apa ada hal. ekeke. sekali boss lempang muka baru padan muka aku. HAHA

korang pakai tema apa tahun ni?? aku raya first biru. raya kedua merah. raya ketiga taik kucing kuning-kuning taik kot. raya keempat oren sunquick. hehe. baju semua dah settle. kengkonon tahun ni nak meriah sikit pakai tudung tokti..sekali beli macam pakai tudung labuh bidang 60'. terus cancel la. hehe. cari tudung lain. nak pakai shawal belit-belit macam tak sesuai ngan baju aku. pakai je la apa yang ader. hehe


anak la meriah sikit. aku ngan Ajak biasa-biasa je.*ye la tuh. :P
nah. malas-malas pown sempat buat kad raya tahu!!




boleh la kan dari takde. selamat hari raya semua.:P maaf zahir batin. tulis belog ni walau tak bercakap tapi kadang-kadang banyak menyakitkan hati orang jugak. jadi maafkan saya manusia yang tidak sempurna. terlanjur kata terlebih bicara.teriak tibe-tibe. ekekekke :P

ai start raya jumaat ni. semangat apa kebendanya.!! pengasuh takda jadi terpaksa la mak cuti. nak suruh laki den?? baik tak payah. HAHA. lagipun takpela. gomen cuti takpe. dier keje pebet ni susah sikit. takda jaminan tak kena kick. HAHAHA. :P nanti kalo aku rajin aku buat kad raya lagi. laptop ader adobe potosop tapi kat opis takdo jadi edit pakai paint pown cantekkkk. hehe :P


last shoping raya beli kepek murah & kuih raya murah jumaat ni la. sabtu baru balik kampung sebab malas nak ngadap jemmmmm je. kematu bontot. HAHA. tapi kalo orang ramai mau pengsannnn aku nak melayan awan nano yang tak takut orang tu. abih-abih aku suh abah dier kejor. hehe. itu la fungsi suami sejati.

''bini shoping senang hati,
laki jaga anak & jaga trolley.'' AHAHAHAHA.








time kasih daddy sebab jadi bodybody guard anak. hahaha. :P.
we've to put our eyes always on him. sekejap je paling tengok baju dah ilang dalam kain tau. ieeee. buat sesak dada mak kau je. macam ni memang kena stay dalam stroller je. jangan nak memekak. aaaaaa.iiiiiii.oaooaoaoaoaoaa!!!!!. mak tak kesian nyer. hehehe

T___________T








8 comments:

TS said...

wahhhh...awan nano bg kad raye..heheh..
cuti start sabtu ni...xsabo2..hihi

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

selamat hari raya

ayu.suhada said...

amboii..meriah nya sis wat persiapan raye..suke ngat!! hehe..sure bnyak gler shopping baju nih..sapa raye ke4 pun still de tema baju raye..hehe.btw,Selamat hari raye aidilfitri!!

Dr. Bentara said...

bila orang tanya... saya kata bila lagi nak raya kat negara orang.

mamaelly said...

wahhh meriah mak awan nano ni... eh ayu..slama hari raya ek..maaf zahir batin.. bape haribulan nak wat open house ni..isya nak datang :P

wardah @ fie shah said...

Selamat Hari Raya AR's family. Kita start cuti minggu depan.

eMMe said...

Ayu, akak send ekad saja...terima ekk?

risanur said...

slmt hari raya ayu...semoga bergembire di hari raya ni...