who's stand by ur side?

16 November 2011

Kanun Keseksiaan


dapat tiket free 3H 2M dekat Tiara Beach Resort. kebetulan pulak Ajak cuti dua hari. punya la seronokkkkkk. pastu bila plan-plan. Ajak kata nak bawak ma & abah sekali. aku okehhhh je. tapi aku maybe tak boleh gerak sekali ngan diaorang. jadi tukar plan Ajak gerak dulu dengan nano & granpa+ma..

Aku gerak naik bus. masa dah nak dekat sampai TBR,PD tu tetibe bus berhenti. dalam tu ader la 3 orang termasuk aku & drebar bus jadi 5. *kenapa tak cakap 5 orang terosss?? hehe :P. pastu teibe drebar tu cakap nak buat spot check. hadoiiiiiii. spotcek jadah apa pulak. macam serammm tengkuk.T______T aku dah la nak cepat laki & anak dok tunggu nak pegi swimming neh. 2pieces dah standby. ekekekekeke :P

sekali aku tengok akak depan ni marah-marah. membebel cakap ape tah. yang aku denga dia cakap ''nak cek apa plak syiallll. pastu muka menggelabah. pastu dier terbongkok-bongkok cabottt kasutttt.

aku??? dup dup. apehal pulak neh.


sekali dier cabut kasut pastu dier keluarkan dua peket bawah kasotttt dier. macam estacy kaler ijau. syiallll!!! sah-sah neh drebar tu dah tahu akak ni dealer ke seller ke lantak la. aku tak kesah yang aku kesah ni dengan haku-haku terbabit sekali neh. mamposss dah nampak polis tahan bus. sekali nak tahu akak tu buat apa?? dier campak 2 peket tu kat budak kat sebelah dier. budak tu pane/blur tak tahu mende. bangun-bangun tido terosss nampak plestik ijo atas riba. hadoiiii kesian.

sekali tak sempat dier cakap apa-apa polis dah nek atas. polis pompuan tu terosssss pegi gari akak tadi tu walaupun pil tu ader dengan budak blurbarubanguntido tu. akak tu kemain la menjerit la kengkonon berlakon tak salah kan. padahal tadi aku nampak memang dier yang keluarkan pil-pil tu dari dalam kasut dier. lagi nak menipu. sumpah memang aku nampak. sudah la. dah terbabit jadi saksi pulak dah. cemna nak bercuti neh. dah la dapat tiket freee. sayang la hoiiii!!!!!!


sekali rupanya diaroang memang dah tahu akak tu dealer dadah. pehhhh sia-sia hidup kak oiiii kalo dah masuk dalam tu. sekali tu aku tetibe jumpa Ajak Nano & Ma Abah aku. citer punya citer......


treeet treeettt treeeetttttttt. jam bunyi pukul 6.00pagi tadi.

keh keh keh. rupanya mimpi. jahanam sungguh mimpi menakutkan boleh buat citer melayu. HAHAHAHA. tak lawak ke?? *gelak sendiri je la. puiiiiii HAHHAHAHAHA :P





kesimpulannya : jangan la dok tengokkkk je citer cinta elysa semalam sampai ternganga mulot. ekekeeke :P kan semalam kawan dier kantoi dengan Joey pasal simpan dadah dalam rumah pastu kawan dier ketuk kepala si Joey. dah tu pulak pegi buang dalam air kobau mana entah sekali kawan dier sedar tetibe pakai kasotttttt. tak logik la hoiiiiii. sempat pulak kawan dier pakaikan kasut lepas ketuk kepala si Joey tu. dah la Aril kemain romantik nak bagi Elysa bunga. hehehe. pastu Elysa pulak kena culik. alahaiiiiiiii. besss nyer citer walaupun Fasha kontrobesi pakai baju bebet baru-baru ni kan. :P

len kali nak tido basohhhh kaki baca ayat kursi pastu 3 qul. ini tak. tengok tibi sekali tido terbungkang depan tibi. seb baik tak mimpi citer Jet Li. jenuh pulak nak haiyak haiyak. keh keh keh.


*ok dah babai rindu kamo orang semua. :P











3 comments:

TS said...

gile real cite mak awan nano nih..
ingat betul2..sabo jela..

wardah @ fie shah said...

Hahaha Ayu boleh buat drama ok. Siries dah bayang scene akak tu campak pil kt budak blur.

mamaelly said...

gggrrrrrrrrrrrrr tembak ayu