who's stand by ur side?

10 November 2011

cerita Maid lagik..


pehhhhhh. bukak-bukak belog sekali tengok ohmakdatok ader indon mana entah komen dekat entry Nak cari maid baru ke hape entah aku pun lupa. HAHA. betol-betol la kau minah hoiiiii. orang bergurau si nano jadi maid kau betol-betol offer maid kat aku kan. sekali tiga komen daaaa. muehehhe :P

takpe la Indonesia Distributor Supplier.* eh nama kau jibril la.

setakat ni masih mampu lagi jaga anak & laki aku sendiri pakai air tangan aku. lain la kalo anak aku dah masuk 2 ke tiga ke empat ke takpun dapat kemba pulak kan. time tu baru la kau pikior nak amek maid ke tak. huhu

hah. sapa tengah cari tu meh contact dak IDS nih. keh.keh.keh :P

"bang. saya taknak indon jawa. tapi nak mee jawa. boleh order tak??' HAHAHAHA. agak-agak ader rupa baim wong tak mamat nih?? muehehehe :P







yang sorang tu pun. terlebih rajin nak jadi maid kan. orang menyapu dier menyapu. orang basuh peti. dier sepahkan peti. orang mop lantai dier tolong main air dalam baldi. aku karang kalo terjerit-jerit karang orang kata gilerrrr. muehehehe :P

anak baru sorang tapi nak terberak kalo melayan. HAHA. nak babap kang tak sampai hati. alih-alih 'Astaghfirullah' je la kalo mampu pown. ekekekeke :P tapi budak dah ader perasaan kan. kang marah lebih-lebih dier merajuk. nangessssss beria-beria macam kena sebat je. eh la. kang mak sebat betol-betol baru tahu. HAHA

kalo nak masak standard la dier kalo membontot macam saka jekkkk. aku rasa tadi elokkk je dok main sorang-sorang sambil tengok spongebob sambil golek-golek. alih-alih tak sampai bape saat dah ader kat belakang. huhu. habes-habes pon aku keluntang kat dapo masak cincai-cincai je la. memang working days tak berapa rajin la nak masak gulai ke. tiga rasa ke. rendang ke. masak goreng-goreng cukup. naseb jugak laki ai tak memilih. janji ader. :)


semalam aku rasa tak smpai 5 minit aku basoh pinggan tahu-tahu...











5 minit bape saat kemudian. YA RABBI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
















bersepah kau satu dapo. !!!!!

ini dier maid jenis keje lebih masa. HAHA. pekerjaan selain buat kerja-kerja rumah adalah.

''pengkopek bawang dekat MYDIN''

muahahahhahahahhaha. *usap dada........











7 comments:

TS said...

haha...leh gaji maid nih..
guarantee blk keje rmbut leyh jd cam die..nk ngamuk xbole..haha

nabilah_2908 said...

hahahhaa...paling tak tahan buat muka tak bersalah dia tu...

istigfar la banyak2... ;)

bujal X said...

tu dia~muka inesen abis~keh keh~

Hida Kadiso said...

ade anak kecik cam tu la.. rumah tak sempat nak kemas.. sepah manjang.. hehheh..

Dr K said...

kah kah kah..nampak sangat agen tu desperate sgt nak jual maid...hahahah...org cerita pasal awan nano pun dia still nak promote maid.

Noli said...

mana tak kurus maknyerr...hihi..bagus awan nano..bagus..hihi

eMMe said...

Azad! kemas balik! kalo tak, aunty cubit laju2, hahaha!