who's stand by ur side?

18 November 2011

Kaber

semalam lalu depan kedai aso dekat cafe.
tergelak-gelak aku sebab tengok kaber PA & MA semalam. dah reveal kat fb tapi nak cerita lagi kat belog. buweeekkkkkkkk. suka hati la. hehe :P

sebijik woooooo. HAHA.cuma budak Fahim neh mata sepettt sikit. ^^




sama tak sama tak?? heeeee ^^





alaa..suker suker je pown. aku bukan someone. family aku bukan someone. adik beradik malah laki aku pun bukan someone. bukan orang pemes sampai anak jadi kaber megezen kan. sajer je la bergedik ngan kawan-kawan aku. then ader pulak yang call tanya betol ke Awan Nano. HAHA.

bukan la korang. kalo nano masuk megezen. muka aku pown mesti kena ader. kalo tak gamba besar pun. gambo kecikkk pun jadilah. tumpang glemer. hehehe :P obeerrrrr kau kan.






dulu ader jugak berangan ader anak nanti nak hantar gambo jadi kaber mag la. nak pegi odisen la. tapi dah ader anak ni haram nak pegi pun.HAHA. citer lebeyyyyy. mueehehehe :P


kot la ader readers yang tukang tangkap gambo kat karangkraf tu. kot model tak mai nak potosooottt. meh datang tangkap gambo kami. kami renyihhh sampai telinga. nak pesen mana semua boleh buat. muehehehehe :P
dah!!! shah dap. pegi balikkkkk...











5 comments:

bujal X said...

serius muka klon dak nano~keh keh~~

TS said...

hakhak..memang sebijik kot..
except mate awan nano bulat je..hihi

Princess Cindellyna said...

wahhhaaaaaaaaaaa!!!!

Cute MuM said...

sebijik lah..
bestkan kalo muka anak jadi kaber majalah..
salam kenal..

Anonymous said...

waaa...memg nmpk same :)