who's stand by ur side?

25 November 2011

gelak-gelak petang jumaat

aku rasa aku nyanyuk sebelum tua laa.

buktinya.

hari isnin lepas aku sakit perut cery bery pukul 3pagi. sebenarnya dari petang masa turun genting tu aku dah sakit lantas membawa ke malam hari. pukul 3 tu aku bangun pastu terus laju je jalan nak ke pintu depan. apa tah dalam pale otak neh. tahu la mamai tapi kalo dah bangsa mengigauuu neh pintu depan pun boleh nampak cam pintu jamban. HAHA.

pastu denga ader orang jerit. ''hoiiiii nak pegi mana tu.''

ayayaaiii. kaber malu terus kata nak slow kipas. ekekeek :P laju je masuk toilet. kang tercery pulak depan hall tu. HAHA



hari selasa.

aku sebok-sebok masak kat dapo dengan anak memekak tah nak apa macam biasa. standard la kan. pantang mak pegang mende-mende. nak menempekkkk je celah ketiak neh. hehe. time aku dok tengok tibi takda pulak dier nak macam-macam.:P dah siap-siap masak aku tunggu la ajak balik. kebetulan pulak dier balik lewat ader function ape tah. dalam pukul sepuluh camtu baru dier balik. dek kerana dier dah makan kat function dier tuh *konon jadi aku kena la makan sensorang. sob sob ^_^:. heeee

sekali bukak periuk nasi dok kembang dalam rice cooker. tsk.

ko boleh dah masak segala lauk. dah bajet masak nasi. sekali tak tekan. macam nak pang diri sendiri. HAHA


hari rabu.

Ajak balik lambat lagik. ader meeting ke dating tak tahu la. muehehehehehe. dalam pukul sepoloh lebih. time tu aku belom makan tapi dek kerana jap tadi aku tidokan si Ryan. tutup tibi. tutup lampu. rumah gelap. hujan renyai-renyai. sejukkkkkk je pulak. apa lagi. dengan aku-aku tertido. hehe. ader pulak 'ter' ye dak?? ekekkeke
T___________T

Ajak balik dalam 10.30 camtu pastu aku sedar aku tanya la. dah makan ke?? pastu dier cakap belom. orang nak mandi dulu. aku : haaa. gi la mandi dulu. pastu aku tak tahu cemana aku tido balik. HAHA. kata mamai kan. harus lah celik-celik ayam jekkk.

Ajak siap mandi sembahyang semua then datang la kejut aku.

'' u..u..bangun la. kata tadi nak makan''

pastu aku bangun la pastu tanya. ''eh anjeeee. bila anje balik??? anje nak makan''....... @,@

pastu ajak kata la. ni mengigau apa pulak dah. tadi dah bangun pastu tanya orang pulak bila balik. HAHA. pastu aku bangun je la siap-siap makan semua. esoknya bila borak dengan dia pasal aku tanya. eh u i mengigau ke semalam then dier cakap.

''aah. mengigau la. rasa macam nak lempang je kat muka'' HAHAHAHA



cissssssss. geram je. tapi kan. baru jek bday ahad haritu. umo pun baru 16tahun. takkan dah nyanyuk!!!! HAHAHA.  ni memang betol tua sebelum usia neh. adoiiiiiii.
T_________T
















2 comments:

TS said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY SIS...
alorhh...nyanyuk sket2 xpe..jgn smpai lupe sape awan nano sudeyy...hihi

Nik said...

haha...benda tu ade gak terjadi dekat nik.