who's stand by ur side?

09 November 2011

Figure


 haipppppp. jangan telek lama-lama kang basi pulak. hehe :P

aku tengah tensionnnnn sebab berat turun lagi. jenuh nak kasi naik 42kg. sekarang dah jadi 38.9 pulak. kerempeng betollllll. aku rasa berat anak opismate aku yang nak masuk darjah satu tu 30kg. tolah tambah dengan berat aku cuma beza 9kg. pehhhhhh. sambil taip sambil melayang-layang tahu. tangan je dekat keyboard ni.badan dah sampai syiling dah. HAHAHA


  latest weight : 38.9kg. *sila percaya.
tolak berat anak 12kg tinggal la mak tulang-tulang yang ni je. muehehehe :P





kurus giler ye dak.??? aku rasa lepas ni FIDO DIDO dah tak sunyi la sebab aku dah nak jadi geng dier. muehehehe :P salam laga bahu sikit fido dido. eh. fido dido ni laki kan takleh aaah laga bahu. hehe. haaaa. sebijik la. cuma tang rambut je lain sikit. HAHA.

'hai abang yong'....



kalo ikut tension memang la tension. aku rasa seluar aku yang paling kecik sekali dah aku beli & pakai. tapi still jugak nampak loose. haritu pegi pasar malam ader budak laki tu tanya sekolah form berapa. pehhhhh tak nampak wrinkles aku sebab bedak tebal seinci gamaknya. HAHA.

dah beranak sorang kot. agak-agak sikit. terus ngendeng kat ajak tengah dukung Ryan. saiko baik punya ye dak. muehehe :P paling tak aku tunjuk cincin 'im married' la woiiiii. hehe

tapi masih bersyukur la sebab tak jenuh cari ubat nak kurus pulak. tapi pegi gatai cari ubat gemok. HAHA. menketedarah macam membela saka tapi badan dok gitu jugak. lepas ni aku nak monitor la berat aku berapa. jap aku timbang. jap-jap aku update. kasi tunjuk kat korang aku punya improvement. biar la bergetah sikit ye dak. underweight pun satu problem tahu. :P

alaahhhh. yang penting sehat. alhamdulillah masih sehat walafiat. cuma nak kasi berisi sikit je. taknak la jadi aneroxia pulak. hehe. dapat figure macam Kim Kardashian kan besssss.








hamboiiii. tak agak-agak berangan. tapi figure dier memang cantekkkk walaupun kemetot kan. heeeee :P


"makan.makan.tido.makan.tido.fido.makan.fidodido.fizo omar.'' HAHAHHA










9 comments:

bujal X said...

kamu punya kadar metabolism tinggi sangat kot~~cuba bawak2 mengandung lagi~kompom naik~keh keh~~

uncle gedek said...

lemak-lemak dah pindah kat nano....

Nik said...

berat badan nik pun susah nak naik.pipi jea yang tembam..hehe

Noli said...

tang fizo omar tu sy gelakk..klaka laaa..haha..
tahniah sbb kurus sgt2 dan sihat walafiat...hihi..

wardah @ fie shah said...

Ini kena jentik pun jatuh ni Ayu, tskk jeles kita. Takpe2 cuba makan supplement apa2 kasi naiks ikit. Larat ke dak nak dukung si awan nano tu.

Nadia Dzarief said...

ades... yang ni lagi satu.. ai pun tensi pasal berat badan.. tapi i tensi sebab berat badan bertambah.. haha

Azian Elias said...

kurus gemok, yang penting u sihat..

kurus said...

aah dikk kasi gemuk sikit .. baru cantik sbb bila dah ada anak nie kurus sgt x umei .. nanti cakap didera oleh anak ekekke :)

alooor akak pun ngidam mcm kim nie tapi dia retis dikk , banyak duit nak kasi figure bdn mcm tuu huhuhu

Suzie Ahmad said...

try pregnant lagi.. heheh..saya dlu pun range berat 40-43 kg jer,... after beranak yg 2nd ni & breastfeed dah tentu la byk mkn after 6months berat berjaya naik to 50kg.. ok now time to maintain berat badan yg ideal itu.....