who's stand by ur side?

11 November 2011

Kalo dah dasar kampung tu kampung jugak.

dah kenapa pulak marah kat orang kampung. muehehehe :P

ehhhhh. tak mengata sapa-sapa okay. jangan nak perasan. ni mengata diri sendiri. i ni kan orang kampung. tapi kalo dah kampung pun pegi la duk amerika nung pun tetap kampung jugak. makan belacan. cakap berasap bahasa omputih pon tetap kampung jugak makan pakai tangan ambik ulam cecah sambal. hehe

aku rasa aku ngan Ajak ader satu ketagihan la. ketagih burger kampung. ke beger melesia. * teruknya la spelling. hehe. memang ketagih aku rasa. korang tahu. hampir setiap hari kami laki bini makan beger ni lepas makan malam. hampir setiap hari. sila percaya. Ajak mesti beli double special with double cheese untuk dier & beger biasa with cheese untuk aku. hehee :P

Ajak tak gemok-gemok pun maybe sebab heavy smoker. tapi aku???? hai lahhhhh pelik betol. ni betol-betol membela la nih. hehe. bela cacing lam perut. penah dulu pegi HKL masa medical checkup nak masuk keje gomen terus mintak vitamin kasi gemok sekali tu dokter bagi ubat cacing. HAHA. kelako macam nano pulak nak kena makan ubat cacing. muehehe

pasal cerita budak kampung tu sebenarnya pasal kami kalo makan beger kampung nih mesti makan slice per slice. mula-mula makan roti atas dulu. pastu roti bawah lassss sekali baru makan daging beger tu. muehehhee :P tapi kalo makan beger Mcd ke. Beger Raja ke elokkkk pulak eksen macam amerika. HAHA. elokk je ngap sekali gus kan. dah tu kang orang menjeling je aku dok asing-asing beger tu. HAHA. walaupun perokkk jugak tapi kena la tunjuk modern sikit ye dak. mueheheee

T____________________T







tapi bila dah ketagih beger tu semua tempat Ajak dah rasa kot. ko citer la belah mana. tapi yang paling besss katanya dekat Bangsar. tak tahu la belah mana. aku tak penah makan lagi.* citer macam kecik je kan bangsar tu. muehehehe :P


"alahhhh. kat kampung aku minah tu crettttt sos sikit mayonis takda pun dier cakap bessss''


tu yang taknak behenti rokok tu. katanya takut gemokkkkk. datangkan penyakit lagi adalah. aku rasa kalo tengok cara dier makan mesti kompem buncit la macam casper kalo dah keje melantakkkk je. hehe :P aku paksa dier berhenti pun memang tak jalan. katanya nyawa. hah. aku ni nyawa ke bape pulak ek. macam bermadu pulak dengan rokok ye dak?? "awak jangan macam-macam bang. madu-madu jangan sebut okay''. HAHA



dushhhhhh....(@,@) * dah lebam mata. tu baru cakap. HAHA







1 comment:

Noli said...

wahh sy pon suke burger kg..aduhh lapooo