who's stand by ur side?

03 November 2011

42 & 11

tajuk adalah takda kena mengena sama sekali dengan menang magnum ke hape. HAHA. tak baik tau main nombor. haram disisi agama kita. tapi tiap kali bukak newspaper belah belakang mesti jumpa iklan nombor mana first price. hadoiiii la. sampah betooollll. tak sesuai okeh. pengaruh kepada..bla.bla.bla :P kau pulak memang jenis nak baca paper ke buku ke magazine ke mesti dari belakang. entah kenapa?? tapi aku sureee ramai yang suker baca dari belakang kan. toksah taknak mengaku pulak. muehehehe

42 & 11 tu ialah....


tadi aku ader la urusan dengan satu pejabat kerajaan ni. terjumpa la dengan sorang ahkak ni. i think maybe dier berjawatan supervisor or maybe mandur. kau tahu kan mandur tu apa?? jangan pulak kau samakan dengan mandul. mandul tu..eh aku hantar kau belajar balik sains tingkatan 3 baru kau tahu. HAHA

she was pregnant. sarattttt sangat dah. aku tanya la due bila then dier cakap 11.11.11. wahhhhhh cantekkk nyer nombor. heh nombor lagi. hehe. :P sekali tu tanya la relek je ahkak nih. anak first ke. sekali dier cakap...

''anak ke sebelas dah''

aku..nak terkincit rasa. biar betol. entah yeee akak nih. kot la dier memain kan. sekali tanya lagi. akak biar betolll. betol-betol ke main-main nih.

sekali dier cakap betol la. yang kesepuluh umo 2 tahun. & aku macam terkejut giler la. sumpah kalo tengok akak tu boleh kata awetttttt muda gitewwww. aku mata-mati ngat kan ahkak ni menipu ke bergurau. HAHA. sekali dier stress kan dier cakap betol dik anak kesebelas. & umo ahkak pun dah masuk 42tahu. wallawehhhhhhhhh..sumpah kagum.

bukan sebab over productive tapi sebab cekal nya besarkan anak sampai nak masuk ke sebelas. kalo aku la. maunyer lagi kurus dari tiang tnb aku rasa. yang sorang ni pun jenuh nak melayan. nak menjaga. sampai kadang-kadang rasa macam hidupppp ni bizi sangat-sangat. tunggang terbalik aku rasa. sekali anak demam lagi la. macam putus nyawa dengan tak cukup tido segala. HAHA

tapi ahkak tu steady jekkkk. apa rahsia ek. Jamu mak dara kau. HAHA. tapi sumpah kagum.



steady la kak. apsal tak cukupkan 12 terusss. boleh buat team bola. HAHA.







2 comments:

Scha406 said...

seblasss? hurkkkkk!

bujal X said...

telan air liur saya~~anak ke sebelas tu~murah rezki betul!