who's stand by ur side?

23 March 2010

*gamba diatas adalah tidak bermotif






1- siapakah diri anda dirumah?

  • siapa saya..?? setelah mendirikan rumahlif( kerana rumah di tgkat15)..saya adalah seorang isteri..dan bakal menjadi seorang ibu yang mithali buat suami dan anak2..hehe


2- siapakah diri anda disamping rakan?


  • tanya rakan-rakan saya boley..kang dikuatiri terober menghakimi diri sendiri..secara jujurnya..saya adalah seorang teman..pendengar..penasihat dan juga pemusnah yang maha hebat..hahaha..jaga-jaga..


3- 5benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?
mau lebih 5 la..suka ati kerana apa yang saya mahu lebih dari 5 pown..hehe


  • saya mahu memiliki kereta sendiri..imported one..

  • saya mahu rumah saya sendiri

  • saya mahu memiliki aset yang nilai nyer berjuta-juta

  • menghantar ibu dan ayah saya ke tanah suci

  • gaji 5 angka

  • bercuti dan berjalan2 diseluruh dunia..especialy ROME
  • bersenang lenang dan bershoping xkire masa..bulan..gaji or x..hehe

4- siapakah nama pasangan anda?

  • dia adalah sangat tidak komersial bagi saya..tapi saya peduli apa..kerana dia cinta hati saya selamanya.."ABDUL RAZAK"..nme glemer adalah ''AJAK''


5- 5perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda?

  • dia sangat suka membantu saya dirumah termasuklah memasak makanan untuk kami berdua

  • dia seorang yang tidak pernah mengongkong saya..but these got limit..

  • very supportive..walaupn perkara yang saya lakukan tidak menjadi

  • menyayangi saya

  • dan dia adalah orang yangsama membuat saya ketawa..bersedih..marah...geram dan meredakannya kembali..alahaiii si dia...


6- bilakah tarikh anda couple?

  • xtau kerana kami bermula sebagai sahabat..xpernah declare pown..


7- Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

  • owh..sangat banyak..paling tidak boleh lupa apabila dia meninggalkan saya di stesen bus berdekatan tempat kerja dan saya terpaksa pulang menaiki taxi bermeter kerana saya adalah buah atinya yang sangat KERAS KEPALA..hehe


8- Lagu tema cinta anda?

  • yess..ader..DEALOVA..itu lagu tema bagi cinta dier untuk saya sehingga kami menggunapkai ringtones itu hingga kini..


9- Apa perubahan yang ingin anda lihat pada pasangan anda?
ni nak bape nih???

  • one n da most...behenti merokok..sangat TIDAK SUKA ok..


10- tag 10rakan yang lain :
10eh :

kak k

pakcik kordi

adlin

ayumisha



4je la ek..sekian





2 comments:

Unknown said...

alamak ada keja sekolah..nanti ina buat ina habaq naaa tq

mummysyafie said...

paling tak tahan yang no 7..