who's stand by ur side?

18 March 2010

saya = luka

OMG..
saya terluka lagi..kali ini dengan siapa pula???..tanya ati saya..kamu akan dengari apa luahan nyer..kenapa saya selalu disalah erti..bercerita sambil bersenda bagi saya bukan sesuatu yang bisa saya amik serius..kenapa sahabat saya begitu kejam melukakan ati say..berkata seolah-olah saya tidak punya rase..saya juga manusia biasa..saya juga perlukan gurauan..perlukan ruang dalam peluang bercerita sesama manusia..saya tidak pernah magaibkan kamu didepan teman-teman kiter..tapi kenepa kamu menjadi begitu..
dari kiter dibangku sekolah sehinggalah saya berumahtangga..kenapa gurauan kamu selalu menyakitkan saya..saya cuma tertawa tapi di dalam ini..hanya tuhan mengerti ap rsenya..
benar..saya suka mendiamkan diri jika kamu perlakukan saya begitu rupa..
kerana apa..
kerana kamulah sahabat saya..
dan saya..
hanya mampu berdoa pada yang ESA semoga kamu juga menyedari yang saya juga sahabat kamu selamanya..

2 comments:

Unknown said...

adeh..kes berat neh..makan dalam bahaya cheq oiii..terus terang je lah kat dia tu..biaq dia tau cheq neh terasa..next time dia tak de la nak main ikut sedap mulut je kunun buat 'lawak' pasal cheq

Ayuraza said...

hihi..xsampai ati la kak..
bes fren tuh...emm..skg still tahan lagi..