who's stand by ur side?

04 March 2010

menghitung hari nih...



seronoknya saya kerna tak lme lagi saya akan bergelar 'ibu'..
betul la...perasaan nyer seperti segalanyer terindah...yaaaa...saye tau..menjadi seorang ibu memerlukan pengorbanan dan keringat yang melimpah limpah..tapi xpe...itu adalah fasa perubahan dalam khidupan..
teman-teman yang bertemu dengan saya pulak yang risaukan keadaan saya..
perut da boyot..nnti tdo da xlena..anak nagis malam..vontot da jatuh( kate kakak saya )..bersalin itu sakit..yaaa..saya tahu itu semua..tapi benar saya RELAKANNYA....kerana itulah HARGA yang perlu saya bayar untuk melahirkan seorang manusia..
dulu ketika saya masih dibangku sekolah...
saya sering tertanya2...apakah perasaan nyer menjadi seorang ibu seperti ibu saya...sob..sob.. sedih plak ble teringatkan bonda yang membesarkan saya dengan segla pegorbanan...
ooohhh...itulah ibu saye...
walaupun saya realize..
"seorang bayi akan membuat cinta lebih kuat..hari yang lebih pendek..malam yang tidak berapa lena..rumah bahagia...pakaian menjadi lusuh..mase lalu dilupakan..dan berfikir untuk masa depan yang lebih baik.."



walaupun begitu..saya tahu hidup saya akan lebih bahagia kerana dikelilingi oleh insan-insan yang saya CINTA....





* Love..mrs.ajak

4 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

jadi ibu memang indah.. amat indah!!


*promo tu sampai 7 mac.. tapi travel start 25 sept - feb 2011... so, no hal punya nak beli tiket coz anak da besau kan time tu

Ayuraza said...

*kak k
oo...ye ke..teringinnyer saye...
meh ler kiter coti2 malaysia..

Unknown said...

excited sgt kan nak jadi mommy..da best moment is when u hear his first cry :D

Ayuraza said...

*adlina husaini
ohh no...can't wait to feel dad precious moment...
oh baby..oh baby..