who's stand by ur side?

02 March 2010

Adakah aku HAMBA yang tidak bersyukur????


dalam hidup..
xsemua yang kiter impikan terlaksana...
puas aku berdoa..
puas aku berusaha..
puas aku merintih...
tapi 'ia' tak kunjung tiba...
apakah kekurangannyer???aku sendiri tidak mengerti..
aku xingin menjadi seorang MANUSIA yang tidak bersyukur..yang tidak menghargai pemberian TUHAN..tapi dalam kesamaran aku alpa..aku lupa...bahwa TUHAN mendengar itu semua...
bahwa TUHAN mengerti dan maha mengetahui.............
setiap duka...
setiap luka..
"usah diteguk simpati manusia kerna disitu ada noda dan nista...
mohon lah simpati pada DIA..
kerna DIA MAHA MENGETAHUI lagi MENERIMA seadanya....."
*semoga kelahirannya memberi cahaya dan menghapuskan duka yang ader..amin....

6 comments:

Umie said...

bersyukurla ayu...kak umie pun bersyukur walaupun x pregnant lagi sb Tuhan tau kemampuan hambanya itu..

Unknown said...

ayu, even ina tak tau what's burdening u..tp rasanya hati ayu tak tenteram ni..dekat, rapat,eratkan lagi hub dgnNya k..ngadu kat Dia byk2, sure ayu akan redha dan tenang lepas tu..ina penah gundah gulana yg maha hebat penah ina rasa, so itu carinya dan alhamdulillah, tenang akhirnya..

Ayuraza said...

*kak umi
saba kak..nnti msti ader..cme tak tahu bile je..

Ayuraza said...

*adlina husaini
thanks kak ina..skung da okkay..ye la..mungkin terlupa pada DIA seketika..now da okkay..hihi

Unknown said...

owh dak ok ek alhamdulillah..opismate umie kan..nice knowing u :D

Ayuraza said...

*kak adlin
yess..sudah okkay..moral down je..tu yg weng2 sikit..hahaha
nice to noe u too...