who's stand by ur side?

18 March 2010

tomeii nyer dia..

ignore bout n3 before.....


hihi..
saya copy paste diz pic dari FB..sory ek kengkawan..saya pn da xingat saya curi dari mane..jangan kamu saman saya kerana gamba comey ini sudah..

baby ini sangat comel bagi saya..kalau la..zuriat saya juga sihat begini..bahagia nyer saya kerana punya anak yang sihat sihat belaka..tapi ketakutan tentang obesiti juga perlu difikirkan..ader ke baby yang diserang obesiti..




*emmm...kena belaja tu semua..



4 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

ada la... anak buah akak kena obesiti! nama die aidid! die bam-bam giler padahal muda 3 hari je dari hadif! aidid fully breasfeed tau. smpai dokter ingat mak die campor susu ngan susu formula... tapi skang bila dah lasak back to normal weight la... huhu

Unknown said...

tomei tp obes plk kan..haha..

xpe xsemua fully bf tu akan jd obes..
depend on baby tu la..kot terlebey hormon..ehehehe

Ayuraza said...

*kak k
ye ke kak??? risiko gak kn..tp tomeeiii ngat..kang xlarat k kendong lak..da mak nyer tulang je..hihi

Ayuraza said...

*kak fiza
terlebey hormon..so ad certain bb je la kan yg kne ek..okkay2..kalo bab hormon..xmungkin la kot kn..