who's stand by ur side?

12 April 2010

sangat teruja + sangat takut = stress

saya teramat teruja dikala bayi yang saya kandungkan ini bakal melihat muka bumi ALLAH yang maha kaya..


due sepatutnya 11hb lepas..tapi sudah satu ari saya overdue tanpa rasa apa-apa sakit dan ini yang membuat jiwa saya semakin kacau bilau sekarang..serba serbi jadi tak kena..saya stress out disebabkn ini..


saya tidak minta sakit..tapi kalau sakit itu bakal menjelaskan segalanya..saya sanggup..saya takut untuk memikirkan apa yang akan jadi seterusnya..


saya diminta untuk bersabar..malah ibu yang sanggup datang dari kampung semata-mata untuk menjaga saya juga bersabar melihat kerenah saya yang meminta supaya sakit bersalin itu cepat dirasa..


saya mohon..janganlah ia berterusan..

BIARLAH SAYA SAKIT..BIARLAH SAYA MERASAINYA..

kerana saya merelakannya... :"(

3 comments:

Misbehave said...

igtkan da bersalin..ni da 16 da ni.. kalo semalam 15 sama dgn anak i.hehe.

selamat bersalin ye, bykkan selawat n baca apa2 yang patut.InsyAllah sumernya selamat. :)

Ayuraza said...

thanks kak..xsaba nk nengok my sunshine lak...lum lagi..da terober due nih..

intan_blur said...

hi darling...smoga semuanye selamat ye..jgn pk ape2..ok bebeh