who's stand by ur side?

14 October 2010

stress

arghhhhhhhhh...




QUE
aku bapak  pantang kalo orang yang nak mintak pelempang tuh tahu dier potong que tapi buat muka macam tak tahu dan wat dunno macam nak mintak pelempang betul-betul. mmg mcam jahanam. da pulak akak yang amik order tu amik order dier dulu. menyirap betul la. kalo orang tua. preggy woman oku n bla bla bla xpe jugak. ni ko sihat tapi perangai macam org xsihat.aishhhh menyirap aku.grrrrr. #$%^$*^&^3

PLEASE TO B SEAT
satu lagi yang wat aku hangin xberenti dari tadi is ader la few people yang sesuke hati marah aku n mumbling xtentu pasal macam org meroyan said "dah tahu orang nak duduk yang pegi duduk kenapa?'' hellllooo. aku mane tau kau nak duk situ. bukan ader cop mohor nama kau pun kat situ. xda beg kau pun. kot ye pun ko nak seat kt situ can u plez say " miss.i oredi book diz seat n around for me n my fren n my atok n sepupu sepapat saya". can u plez away?. thats is more manner compare to wat muke n mumbling n bla bla macam haram.

CIK BOSS
dear my bosss. i never knew that today i got meeting wif u n dato2. seriously xtahu. im not refuse to go or too choosy or malas or sumthing. but. i dunno bout that meeting. never b inform by letter by email or wat. i just recieve that merapu joke from u that ask me to b there. mmg tak la kan. da tak tahu. but bos..i do apologize if i da menyusahkan semua orang. im not the officer that responsible for that meeting. not qualified at all. so plez. dun make "muka" dengan saya orang bawahanmu yang humble. plez.plezzzz.

so boss. im so sory. sayang boss. naik pangkat boleh. dush kena pelempang.




n

















dear CIK ASBEN
gado ngan laki pun nak citer lam blog ke???. wat malu je la. T______T

ayuraza is seorang yang stress hari ni. jadi sila kelorong kanan jika memotong. kalo tak ayuraza akan jadi horror macam niyang rapik. giler merepek.


No comments: