who's stand by ur side?

01 October 2010

Skill sana sini..

Assalamualaikum...

tadi..

ader assembly bulanan...saya kalo bab nk berhimpun n berbaris bagai budak sekolah menengah ni..siap ader register bagai ala2 nk masuk Albert Hall london nih..saya mmg malas nak pegi pown..eh..kamu xtahu ke..saya kan berlagak nakal walaupun tidaklah berapa nakal sebenarnya..cuma nak bagi opismate saya nampak macam saya ikut kepala sendiri sajer..padahal tidak..eceh..masuk bakul angkat sendiri..T________T

tak cukup dengan itu..

saya mengajak rakan2 untuk mengula dengan saya di kafeteria ofis...tempatnya xda lah se gah mane...tapi cukup la..kami pun bersarapan ala carte kadar sahaja..bukan seperti tidak makan beberapa hari atau makan dengan lahapnya..ish..sungguh tidak sopan kerana baru tadi menghabiskan sepinggan nasi lemak dengan jayanya..=P tipu..tipu...

setelah habis beretiket sosial dengan rakan2 sekalian..tetibe terpandng satu MAg masalah si manja A-Z..adoyaii...nipis macam beberapa elai pieces sahaja..tapi harga nyer..rm9.90..haishh..sangat membazir..xpe la..bukan selalu pn saya membazir tuk mag sebegini rupa kan..ayu ni...!!..



dan sekarang...

saya sedang berusaha mentelaah buku tentang skill2 menghadapi masalah-masalah si kecil..agaknya..boleh habis ke baca..al maklumlah..saya tidak bekerja sebagai ulat bulu buku sepenuh masa... =P wink~~~~~

No comments: