who's stand by ur side?

26 October 2010

Jangan kater saya BANGGA, cuma mungkin BERTUAH

8.48am pagi tadi.

trett.trett.trett.

terima message from my sister :

"Aku letak pic Ryan kat desktop aku.
semua orang lalu berhenti tengok.
pastu tempat aku kan ader printer colour.
dok pakat la print pic Ryan tampal kt partition.
yang pregnant tu lagi la. tengok hari-hari sebab nak macam Ryan tu."


 
alahaiii. mereka sangat manis.
saya suka. saya suka.


 


tq untie.
tq uncle.
lots of love




 

note : mummy senyum lebih pehal????

8 comments:

ann said...

i bangga ngn u...eccehhhh....

mummy_ayu said...

memang la tomei...

Ayuraza said...

k.an : wahhh...i pown bangga u da ader ap i ader..muahaha..benda aku mencarut nih???

Ayuraza said...

mummy ayu : tq untie ayu..mmg tomei..tomei..tomei..kakak iris n ian pn tomei2..huhu

mummysyafie said...

ni gara² tengok gmbr baby mat salleh kat pc la ni. azad pun dah macam mat salleh dah..mmg kiut..

aik..mummy..mummy..orang puji anak, mummy duk elok²..

Ayuraza said...

kak nor : haha..mmg tgok gamba mat slleh pown..mak dier harussss expose lebih..huhu..da kua ikut perut mak dier..wajib amik komisyen same..

ehem2..org puji anak la wei..

intan_blur said...

hai..ingtlagi..mane blh x ingat,,,hey congrats dear..dah dpt bby akhirnye..hehhehe

Ayuraza said...

kak intan : thanks..akak pn da bersalin..sekejap je kan..anak kiter pn da nk besa da..