who's stand by ur side?

23 April 2009

Wish me luck

actualy..skg ni aku ngah sibuk ngan satu cmpetition yg mmbabitkn byak jbatan..duk ofis lam sejam 2 je..pastu sibuk dok p practise..pnat wehh..tp sebab da minat..tak da spe yg suh ko msuk pn..ko yg minat terlebih..ia adlah pertandingan nasyid antara jabatan2 kerajaan yang duk bwah JPM..sungguhpn aku da berpuluh kali nek atas stage tuh..tp..nebes kali nih lg truk coz aku bwak nme jabatan..berat tanggungjawab tau..

nk tau scdhule aku cm ner?.....
7.30 - 8.30 : ofis
10.30 - 1.00 : Latihan nasyid kt blik theatre
2.30 - 5.00 : sambung latihan blik
5.00 - 10.00 : stay back kt ofis coz byak keje nk kne settle..

xsmpat nk bernapeh weii...tau2 sok da jumaat...kalo ajak blik..means..wekend aku akn fully book 4 him..no bother2 okkay..

*nnti aku upload gambo time training ek

No comments: