who's stand by ur side?

20 April 2009


kan da cakap weekend ni pasti membosankan..huh..da tak tahu nk wat ape da..bgun tdo..tgk tv..mkan n td blik...tetibe lak ahad tuh aku tergerak ati nk kua..bese pn kua srg2 gak..coz aku ni jenis yang mmg suke kua berseorangan..tanpa sesiapa....tp kua pn bersbab tau :


1 nk kua isi minyak..da koring aku nyer tank..

2 nk cri brang dapur kt c4

3 nk mkan2 jap coz prut da lapar giler...hehehe


tapi...tetibe lak terjmpe ngan sorang mmber nih..siap ajak aku g karok lg..huh..da xleh than nih..smua plan canceled las minute...aku kua pn da ptg..da 6.30 time tu..pe lg...kteorg g la menyumbang kan lgu ntah ap2 lgu kn...smpai da ilang sore smuanya..then trus pg mkan..kteorang g mkan kt area bangi gitu..ok..not bad mknan dier..bleh than la..tp aku xda capt any pic pn..mlass....juz ingat nk mkan n blik coz sok keje....kang tak psal2 pg keje lmbat kang..
actualy..juz wanna 2 thanks to my very bes fren ever coz sudi accmpany me while i'm alone...thanks so much...xda la mggu aku boring je..mcam da xleh nk bernapeh aku kt umah tu..dok terpongok je..hihi..da mcam ktak bwah gelas daa...................





No comments: