who's stand by ur side?

27 April 2009

Back to scholl

Smalam...lam kul 8 cmtu tetibe je aku dpat cl from mmber2 lme..ckap nk dtg umah la..otw la..bla..bla..bla..nk cye ke idak nih...depa ni ske fooling2 around tau..tak leh cye sgat..hahaha..ni pic dak notti yg bshuk perangai nyer...tp tu time skolah la..fizah nmenyer..budget bes je kn ko nih...huhuhu..

kul 8pm smalam

fizah : Aku nk dtg umah ko nih..
aku: ko bia btul..jgan memain..aku ngah lpa nih..kang aku tgu2 xsmpai kang..
fizah : tol ar nih...jap aku aku smpai..aku kt da mall nih..
aku: kepala hotak ko ni kn...pe ke hal lak ko nk wat kt mall tuh..
fizah: ko tgu je la..lg 30minit aku smpai weii..
aku: weii...jgan memain tau..siap ko nnti..

tetibe...kt2 kul 9 tuh..trjongol ko dpan umah aku ek..ntah ap2 kn dak nih..bikin panas jek..hehehe..yg aku terkejut sgat bkan sebab dia dtg je..tp sbab dia angkut 5 lg geng pecah pgar skolah mai dtg umah aku tau..cm tak cye je...aku apa lg..xkn xjamu ap2..nk msak mmg xda la..ajak mkan lua je la..snang kn..hehehhe..

kteorg p mkan area bangi cmtu..smua order ala carte je..sng...borak pnye la lme..mcam xpnah jumpe..wlupn kteorg da lme xjumpe..tp xda la smpai lost cntact kn..takat jenguk2 frenster tu ad gak lah..tatap pic2 membesar..hehe
after borak..gossip..ngumpat ap yg ptut..kteorang pn dcide nk blik lam kul 11.00 gitu..sok nk kne keje weii..lgpn depa nk lik umah msing2 lg..tjuan dtg pn bkan smata2 nk jmpe aku..hahaha..sentap lbih..tp sbab nk p aintrview kt klcc..4 ain..aku hrap ko bjaya...

2 comments:

KM said...

pengantin baru ropanya hehehe.....

Ayuraza said...

aiah..bru sesgat..tp asyik kne tggal je..hiks3....sedey la plak..