who's stand by ur side?

23 April 2009

best wooooo......

pic mse ngah rowing..berpoluh ketiak den..wat ever it is..rowing mmg best..pd sespe yg lum cbe tuh..bek pg try..sme gak cm kayak even ni sukan bru kt malysia nih..kalo tak silap aku takat rakit ado lah..hehe..sukan ni perlukan ke'fokusan' n smgat berpasukan..ko keding cm aku ke..bdan bsar ke..tu tak dikire ok...geng2 smua..makesure kite menang ok..(takut menang sorak je...hihihi)
huh..cuak giler muka..tp smua brlagak cm cool je..if terbalik ke apa ke..pepndai la ko slamatkn dri sndiri tau..




nengok aku yg tengah2 tu..mcm pro x?hahahaha....

time ni bru nk berlepas..mmg bes woo..cuak je muke ek?.....


smalam kn aku ad citer sal nk berowing bagai..tibe smpai kt tsik tuh..tetibe je rse cm seriau len mcam je tgk ayor..jap2 telan ayor liur..nape weh aku rse cenggini?..time smpai tuh lam 5.15pm cmtu..trus park kete n nunngu mmber yg sorang lg tuh..after mmber tuh smpai..kteorang trus beransur ke lake side tuh..gigil tgk rmai nor mamat yg pkai tight n swimming suit kt situ..auwwwwwwwwwww...yg pmpn cme kami berdua jek..smpai2 depa ngah briefing n ngah warm up..ap lg..aku pn join je lah wlupn mlu dtg lmbat..hehehehe..da jnji kul 5..tup2 jem n sbnarnya bcoz of aku lik umah salin bju..hehe..xkn aku nk pkai bju kurung weii..

No comments: