who's stand by ur side?

24 April 2009

my performance

aii...kn da ckap nk upload pic training nasyid kn?? pic not so clear..cme ad pic yg syok sendiri n gambo time layan blues soran2..huhu..laki jauh kn???hehehe

harussss ad pic sendiri sbg tuan nyer blog..



kengkawan seperjuangan..


is ur fav colour blue?? do u always tell da truth..cehh..brangan jd cm yuna la..working hard nih...



ad gaya tak???
a moment in my life.....yuna abis la ko!!! hehehehehehe...
now..aku ngah gigih blaja cm ner nk men bendalah nih..susah woo..curious gak ble tgok yuna men kn?? aku blaja pn ngan mmber satu ofis..tu pn time free je..tp syiokkk woo..layannnnnn je..tp kn..takat men 2 3 kod leh la..cpat lupe aku ni wehh..lgpn kte sifu aku tuh...tgan aku keras semacam je..tak leh nk pgang guitar ni ngan btul..lg die ckap tgan aku mulus sgat nk petik tali gitar tu..tu yg jap2 je aku leh men..jari aku cpat skit...tp bessss men benda nih..if aku leh men btol2 kn bes...leh jd cm yuna..da pemes ko kn??? ap pn sifu aku ckap..i'll work 4 it..kerja keras...kerja keras....huhuhuhuhuhuhu

8 comments:

afiq said...

erk...yuna kah iteww... hehe.. slm kenal yek...

KM said...

betul2 pandai main ke atau gimik semata2? hehehe

ainharul said...

hai ayu...ingatkan sape lah td..sudi2lah lawat blog ye..nk tkr2 link pn ok gak..

Ayuraza said...

*k.ain
woo..knal ek..a'ah mmg nk tukar link pown..kongsi citer..

Ayuraza said...

*KM
xpndai sgat la..takat nk sumbangkn lagu tu..blehhhh..hehehe

Ayuraza said...

*afiq
bukan yuna la..tp yu gak..ayu..hehehe..ad kaitan ke??emmmmmm

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

hii ayu.. tuka link ye

Ayuraza said...

*kak k
baik sis...