who's stand by ur side?

26 June 2009

reunion lagii...

tajuk tu sajer xbleh blah...

semalam my very besfwen dtg umah...saje aku nyuruh dtg..boring thap ciban da nih...ajak xda..sp pn xda...kalo balik umah pas keje...aku smbung keje plak..kalo x pndang tv...aku pandang peti ais..pastu pndang dapor...pndang kiri...pandang kanan...adoyaiiii....manyak bowink...

so..aku ajak si suria ni..aka besfren aku tdo kt mah...dier keje kt kmenterian pngajian tinggi..bside my parcel je...kire rzki ko la kn...freshie grad..abis study bln 5 ari tu...da dpt keje...atee..xreti2 nk banje aku ke??? hehehe...

tp keje gomen nih..gaji nyer lmbat sket...smlam kn payday..aku pn ntah angin ap ngidam nk mkan mcd..kempunan nk mkan chic porridge yg ari tu tak dpat..asal boleh je ngajak mmber tman mkan mcd..bkan ngidam ehem2 okkay..tp tekak ni da lme pekene mcd...

so..we went to MCD seri kembangan...tell u wat..mcd ni is da most of bestiest place yg aku ske coz open air..n mcam tenteram je aku kt situ...n byak knangn kt MCD tu sbnarnya...

wat kind of knanagn..i can't tell u...



da abis pown..xsmpat nk cap mkan pe..aku juz amik light meal je..bubor n lemon tea..minah srg ni je mkan berset bgai..da kul 10 time tu..jaga bdan bebbbb....


poyooooooooooosssss....




another poyo...

and again..........
dah tu..aku pong pang bgai..chating2 bgai..citer2 sal time skolah lu..blik pn da lwat...sok nk keje wooo..cannot b late occay...xbaik...

hehe...mcam xpnah je.......

btw..mlam aku ditemani si suria nih....xda la bring sgat...maklumla laki jauh...heheheehehehe

see u till da next post...........

No comments: